|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
Ook wij zijn dit jaar dus naar camping2000 geweest. Van 19 juli tot en met 11 augustus. Onze jongste zoon sliep bij ons in de caravan en die onze oudste had een vriending bij zich en die hadden hun tentje op het trekkersveld geparkeerd.
Ik heb deze hele topic doorgelezen en wil als ervaringsdeskundige (ik ben er immers 3 weken geweest) toch ook een reactie plaatsen. Het is allemaal een kwestie van plussen en minnen vind ik. De afgelopen 10 jaar zijn we op een 5 ***** camping in het zuiden van Zwitserland geweest en ja daar was het sanitair veel en veel beter en ook veel ruimer aanwezig. En ja daar waren ook 6 wasmachines en niet slechts 1. En ja daar hadden we ook ALTIJD warm water of het nu voor het douchen was of voor het afwassen. En ja daar was het weer ook nog eens veel beter, al kan daar niemand natuurlijk iets aan doen. Maar we betaalden wel 50 euro per nacht en uit eten met 4 personen kwam toch altijd wel op 100 euro. Een biertje drinken kwam je ook op 4-6 euro te staan en zo kan ik nog wel even door gaan. De eerste week zeiden wij ook tegen elkaar: Waar zijn we nu terecht gekomen, maar aan het eind van de vakantie hadden we toch al min of meer besloten om volgens jaar weer terug te komen. We zijn nog wel een hele dag op pad geweest om andere campings te bezoeken (oa in Vrchlabi) maar overal is er wel wat. * Koud water bij het douchen: Na een paar dagen hadden wij in de gaten dat je beter s'avonds om een uur of 10-11 kon douchen. Dan had je altijd warm water en je duikt nog fris je bed in ook. * Slechts 1 wasmachine. Ik heb een halve dag bij dat ding gezeten om te wachten tot een beurt maar tijdens dat wachten ook heel gezellig zitten kletsen met een gaste uit Friesland die daar om dezelde reden op een stoel zat. * Een ietwat overspannen eigenaar. Mogelijk, maar ik heb zelf eigenlijk helemaal niets met de eigenaren van doen gehad en dan heb je daar dus ook geen hinder van. * De stroom viel er regelmatig uit. Klopt maar langer dan 2 minuten hebben we nooit zonder gezeten dus echt last hebben we daar ook niet van gehad. * De Telegraaf met extra winst verkopen. Dat vond ik wel een ergerlijke zaak maar het voordeel daarvan is weer dat ik na die eerste keer dus gewoon geen krant meer gekocht heb en of ik hem dan echt gemost heb????? Heee we praten wel over de Telegraaf he? dus nee niet gemist. * Ietwat oude broodjes. Klopt maar in Zwitserland moest ik ook 10 minuten fietsen voor echt vers brood en dan maakt dat stukje naar het dorp dus ook niet uit. * Het zwembad was ijs en ijskoud. Dat zou nou de enige reden kunnen zijn voor ons om toch naar iets anders uit te kijken want onze jongste zoon is een echte waterrat en dan is dit wel heel vervelend. * Ik vond het gewoon super dat we de hele avond met 5 personen in de kantine konden drinken wat we wilden zonder dat dit gelijk een aanslag op je budget was. Vergeleken met Zwitserland was dit echt wel de grootste verademing, de prijzen. * Niets ten nadelen van Zwitsers en/of Duitsers maar de gezelligheid van de Nederlandse mensen op deze camping overtrof alles en dat is toch denk ik niet onbelangrijk Zoals ik dus al zei. Het is allemaal een kwestie van plussen en minnen En volgend jaar? Dan zien we wel weer. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Eindelijk wordt alles dan eens gezegd. Al het negatieve was mij vorig jaar al opgevallen, blijft de vraag hoe komt het toch dat we massaal naar deze camping toegaan?
Is die zo goed te vinden op het internet of vallen we allemaal voor de mooie praatjes die Jan op de diverse beurzen heeft? Tevens vind ik het persoonlijk erg jammer dat hij op deze manier het kamperen in Tsjechie kapot maakt. En gewoon triest is het als het inderdaad waar is dat hij de stroomkabels zo vlak onder het maaiveld heeft liggen , waar zit je dan toch met je verstand. Schandalig gewoon.Jammer. jammer jammer. Voor mij alleen nog maar de kleine campings waar de sfeer nog gemoedelijk is. Succes verder Jan maar mij zie je niet meer terug Joepie |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Super Lid
|
En heeft Jan zelf ook nog wat te vertellen???
Of laat hij alles maar over zich heen komen. Het is niet niks; al deze "positieve" reclame. Ben eigenlijk wel benieuwd wat meneer Jan zijn reactie hierop is. Kwestie van hoor en wederhoor. Als er zoveel mensen klagen over deze camping dan zal het er volgend jaar wel erg leeg zijn. Of niet.......? |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Actief Lid
|
80% door het zwembad.
Veel gezinnen met kinderen willen toch iets met zwemwater. Dat zit in de nederlandse cultuur. Zonder zwemmen geen vakantie. Op deze camping waren veel, erg veel gezinnen met kleinere kinderen. Als je dan besluit om naar Tsjechie te gaan dan ga je zoeken op internet. Je moet toegeven dat die internetsite er heel gelikt uitziet. Ik ben ook gelijk gevallen voor die prachtige plaatjes van dat (nieuwe) zwembad. Als tweede punt lees je bijna overal dat de maatstaven voor Tsjechische campings niet kunnen tippen aan de hollandse maatstaven en dus is de keuze voor een "nederlandse" camping met nederlandse maatstaven al erg snel gemaakt. En laten we wel zijn: De meeste klachten hier gaan over het beheer en in mindere mate over het gebrek aan voldoende sanitair en het koude water. Dat heb je nl. op heel veel andere campings misschien ook wel in Tsjechie. Waarom komen erg veel mensen dan toch weer terug? Omdat de campinggasten zelf gewoon erg gezellig zijn en dat maakt of breekt toch de vakantie denk ik. Martin |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Actief Lid
|
een onvriendelijke ogende campingbaas trekt echt geen klanten met een zwembad als hoofdaanbieding.
de medecampinggebruikers kunnen ook niet de reden zijn, wij zien de campinggebruikers s,morgens en s,avonds even, de rest van de dag zijn we op pad. Sanitair is voor mij een van de reden om niet op een camping te gaan staan, de andere is troep en vuiligheden. Camping beheerders hebben we in alle soorten enn maten mee gemaakt, ik heb er allleen contact mee bij in -en uitchecken en om naar fietskaarten te vragen. |
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Dat is toch heel jammer als er zoveel andere mooie campings zijn. En gaat het dan om het goede sanitair ook daar vind je genoeg campings mee tegen woordig. Blijft nog steeds de vraag, waarom gan we er toch massaal heen. I begrijp het zwembad verhaal. maar ook dat hebben meerdere campings. En ja zo zie je maar weer niet alles wat op het internet geschreven staat klopt. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuw Lid
|
Reactie eigenaar
Ik weet dat Jan en Ciska deze forum lezen en ik hoop dan ook dat ze een reactie geven op deze vele negatieve en een paar positieve berichten.
Ik blijf erbij dat het een camping is veel potentie en dat ze de goede weg zijn ingeslagen met de camping, maar door de gebrekkige communicatie (met gasten, onderling (dubbele boekingen enzo)) is het voor veel mensen een niet zo prettige vakantie geworden. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
hoe kan iemandzich verweren tegen klachten van ex gasten, die ter plekke hun grieven grotendeels voor zich houden, wanneer een camping of campingbaas mij niet aanstaat , BREEK IK OP EN WEG WEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nieuw Lid
|
Voor een goede communicatie zijn twee partijen nodig. Er is tijdens een aanvaring met de eigenaar geprobeert om op een redelijke manier met hem te praten, maar dat was niet mogelijk.
OPBREKEN EN WEGWEZEN, waren ook onze eerste gedachte na een aanvaring, maar met twee kinderen, een sleurhut, twee tenten pak je niet zomaar op (vinden wij) Als dan ook nog, de omgeving mooi is, de kinderen zich vermaken en dat je geweldige buren hebt kan je wel eens besluiten om te blijven. Dit is een forumsite waar mensen hun ervaringen kunnen delen en hun meningen kunnen geven. |
|
|
|