Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?
Terug uit Tsjechië

Terug uit Tsjechië

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 02-09-07, 13:33   #1
teckeladel
Nieuw Lid

teckeladel's avatar

Nationaliteit:
Terug uit Tsjechië

we zijn gisteren 1-9-2007 terug gekomen uit het mooie tsjechie.

de eerste week hele week 30 graden gehad, de tweede week rond de 21 graden. we hebben veel gezien, oa de dierentuin in praag. zijn toen met de auto geweest via de tomtom. ging prima, mooie dierentuin en goedkoop.

in de tweede week met de trein naar praag geweest. afstand een uur en een kwartier, met 4 personen voor omgerekend 12 euro retour. in praag naar de petrinheuvel geweest; met de kabelbaan en toen de toren op. best wel hoog.
in kutna horna het knekelhuis bekeken. wel bijzonder.

ik verbaas me steeds weer om al die fietsen op de snelwegen.

we hebben gezwommen in het slappy stuwmeer, dat was lekker als het 30 graden is. gewandeld langs de rivier bij tabor onder de brug. bij blanik een houten uitkijktoren beklommen. na een flinke wandeling omhoog door de bossen. de konopiste bekeken, teveel om op te noemen.

ik, me vrouw en de kinderen en onze teckels hebben genoten. het voelt als thuis komen in tsjechie. volgend jaar naar moravie.

na shledanou

Bericht 02-09-07 om 13:52 aangepast door PuNkEnStEiN.
Reden: Tekst i.v.m. de leesbaarheid o.a. voorzien van leestekens.
teckeladel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-09-07, 21:50   #2
paula
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Toch nog wel veel gemist als ik het zo lees, dus volgend jaar is er weer genoeg te zien voor jullie!
In dat jaar kunnen jullie natuurlijk veel info van het forum over Moravie halen dus succes met het lezen ervan!
paula is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-09-07, 17:56   #3
coosnaampje
Actief Lid

coosnaampje's avatar

Nationaliteit:
terug uit Tsjechie

het is altijd fijn om te lezen dat de vakantie toppie was en het aler leukste is er is nog veel meer te bewonderen in dit prachtige vakantie land
coosnaampje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed