![]() |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Je hebt helemaal gelijk, Freddy; dat heb ik kennelijk over het hoofd gezien. Bij deze dus alsnog de desbetreffende bijdragen afgesplitst naar een eigen topic.
![]() |
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Super Lid
|
Citaat:
Waar staat het? En ja. dit pleintje is altijd even een bezoekje waard. Ga eens op het terrasje links achter op het plein t.o. de kapster. Drie tafels en 12 stoelen onder een parasol. Zelf bier halen aan de tap. (klein winkeltje). Door deze reacties merk ik, dat ik nog wat te doen heb. Deel II uit het boekje NEPOMUK 1393-1993. Wederom letterlijk overgenomen in de Duitse taal. Dit om vertalingsfouten te voorkomen Citaat:
Tot zover eerst maar eens weer. Voor de geïnterresseerde lezer volgt binnenkort deel III over ontstaan en geschiedenis van de stad Nepomuk
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bete Tabe,
Het hotel/restaurant staat in het voetgangersgebied. Het heeft een terras van hout ervoor. Het behoort tot de keten van Svejk restaurants. Ik meen dat de eigenaar deze keten heeft opgericht in Tsjechië. Misschien als je het aardig vraagt krijg je een rondleiding. Zo te zien is een deel van de brouwerij nog aanwezig, geen idee wat hij er mee gaat doen. Vertel jij nu alles over de galg? Dank en gegroet. |
|
|
|
|