![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Buddy 62
Een vraagje : Kan je vanuit het dorp Vsestary gemakkelijk met het openbaar vervoer naar Praag zonder dat je de auto hoeft te gebruiken ? VG Omer |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Hartelijk Dank voor de info Freddy
Je bent blijkbaar van alle markten thuis als het over Tsjechie gaat..... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Trein - Bus
Binnen een 4 tal weken vertrekken we eindelijk naar Tsjechie meer naar Vsestary zo'n 15 km ten zuiden van Praag
Vanuit dit kleine dorpje kunnen we zowel met de trein als de bus naar Praag Ik heb deze vraag al eens gesteld maar toen geen antwoord op gekregen zodoende hier een 2e poging : -heeft iemand een idee hoe het eenvoudigst gaat : met de bus of de trein -als men met de trein gaat waar komt men dan uit in Praag ? Allen een prettig weekend omer |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
ik zou je aanraden om eens op onderstaande site te kijken. ik ga morgenavond met de nachttrein naar tsjechie. tot nu toe is alles nog heel goed en makkelijk geregeld, zelfs al boek je 3 dagen van tevoren!! over 11 dagen ben ik weer terug en ik zal je meteen vertellen hoe mijn ervaringen waren! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Legende
|
Citaat:
Citaat:
Omer wil van Vsestary naar Praag. In dit topic kreeg hij hierover reeds antwoord. vsestary-omgeving Op de link jizdnirady kunnen alle verbindingen (trein en bus) opgezocht worden. Als je met de trein gaat kom je in het hoofdstation ( Hlavní nádraží ) aan. Reistijden en kosten van bus en trein zijn ongeveer gelijk. |
||
|
|
|