![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Eerste keer Tsjechië en zeker niet de laatste
dobry den
wij zijn net terug van 2 weken Tsjechie eerste week hebben we in een huisje gezeten in Pysna de tweede week in huisje in Brody we hebben ons erg vemaakt super vriendelijke mensen en erg veel gelachen. het eerste huisje was wat aan de kleine kant voor 7 personen en een erg klein zwembadje wat niet helemaal zuiver was we zaten midden in een mooi skigebied, de tweede week zaten we in huis Liska in Brody vlak bij Pod Borany mw en mr Liska zijn super vriendelijk erg mooi huis en mooie omgeving zwembad en het zitje bij de BBQ werden dagelijks schoongemaakt het is ons zo goed bevallen dat we voor volgend jaar alweer geboekt hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Fijn om te lezen dat er op deze manier weer een paar Tsjechofielen bij gekomen zijn. We gaan zeker volgend jaar weer terug naar Tsjechié en weer lekker veel lol beleven.
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Goedemorgen,
Bij welke verhuurder is dit huisje gehuurd, misschien is het wel wat voor ons ook volgend jaar .Groetjes Hans. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
wat fijn dat je het leuk hebt gehad
|
|
|
|
#6 |
|
Forum Freak
|
Als jullie meteen alweer geboekt hebben, moet je het wel heel erg naar je zin gehad hebben. Willen jullie niet een andere kant van Tsjechië bekijken? Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie hier nog niet zijn uitgekeken.
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Leuk reisverslag.
Zo ging het bij ons ook. Paar jaar geleden voor het eerst naar Tsjechie, verwachtingen haden wij niet. Maar elk jaar tot nu toe terug gekomen, en volgend jaar gaan wij weer. We zijn nog lang niet uitgekeken. Jos |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
hallo Hans
We hadden geboekt via topic travel http://www.topictravel.nl/Product.as...52&Partner=TTR plaats is Brody het huisje heet Liskova ik moet wel zeggen dat de verhuurders geen engels of duits spreken alleen maar Tsjechies omdat wij een kennis uit oostenrijk bij ons hadden waarvan de vrouw oorsprokelijk uit Tsjechie komt was het voor ons makkelijk maar met handen en voeten kom je er ook wel groetjes Jes ps de eigenaar staat met mij samen op mijn avator hihihi |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Goedemorgen Jes_nl,
bedankt, maar helaas worden er geen huisdieren toegestaan, dus gaat het niet door,want waar wij gaan gaat de hond. Groetjes Hans. |
|
|
|