|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ook maar even voorstellen.....
Ik ben Corina, 43, getrouwd met Wim en 2 zonen van 14 en 17. We willen volgend jaar voor het eerst naar Tsjechië op vakantie vandaar dat ik me via een tip op deze site heb aangemeld. We hebben een caravan en zoeken dan ook naar reacties op campings. We reizen verschillend met 2, 3 of 4 families en voor Tsjechië zal dat waarschijnlijk 3 families gaan worden. Dus heb je nog goede tips? Mail me! In het verleden hebben we diverse jaren aan de Moezel in Duitsland gestaan en afgelopen zomer in Oostenrijk in Tirol. Volgend jaar dus Tsjechië. Verder zijn alle tips over het land zelf welkom want we zijn echt leken wat Tsjechië betreft.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Legende
|
Citaat:
Je hebt nog alle tijd om het forum door te lezen en info op te slaan. Vragen naar specifieke dingen kan later nog. ![]()
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hoi Corina, welkom op het forum.
Zoals Freddy al zegt kun je hier heel erg veel info vinden. Probeer eerst eens even te kijken naar welke regio je wil. Vergeet ook niet te kijken bij de linkpagina en de fotogalerij
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Welkom Corina, je kunt ook veel informatie vinden door de zoekfunktie. boven in de pagina, te gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Corina van harte welkom op dit zeer informatieve forum.
Gelukkig heb je ruim van te voren deze tip gekregen zodat je nog bijna een heel jaar de tijd hebt om je in te lezen. Mocht je na het lezen van alle tips en ideeen nog vragen hebben stel ze hier gerust en binnen de korste keren heb je antwoord. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Niet Actief Lid
|
Met de caravan??????
Waarom met de caravan, zonder ben je in ongeveer 9 uurtjes in Praag.
En op het platteland betaal je heel weinig voor een goed onderkomen, en je hebt twee dagen langer vakantie!!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Omdat met een caravan veel leuker is. Zeker met kinderen.
Zo zie je maar weer hé, smaken verschillen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Liever met caravan, we kamperen al jaren en hebben ons dit jaar getrakteerd op een splinternieuwe, die intussen "hagel" nieuw is omdat we er in Oostenrijk een hagelbuitje op hebben gekregen. Gelukkig goed verzekerd en daarom staat ie inmiddels bij de dealer voor reparatie! In het najaar gaan we meestal nog een weekje naar de zon met het vliegtuig maar niemand komt aan onze kampeervakantie, daar lever ik die week zon zo voor in! Gelukkig maar dat smaken verschillen want anders zouden er niet voldoende campings zijn
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
welkom op het forum
|