![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn deze zomer drie weken in Januv Dul geweest. We hebben heel veel gedaan en gezien maar voor alles moesten we 1,5 tot 2 uur rijden. Na drie weken waren we dat vele rijden eigenlijk wel een beetje zat.
De bovengenoemdde rijtijden zouden voor mij een reden zijn om een andere stek te gaan zoeken. grt Martin Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 19-08-07 om 22:24. Reden: Verhaal iets to-the-point ingekort. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Ik wil best 100 km rijden om iets te zien maar er moet in de directe omgeving toch ook wel het een en ander te zien zijn.
Ook is het zeer belangrijk dat je op loopafstand een eet/drinkgelegenheid hebt! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volwaardig Lid
|
Genoeg keuze aan eetgelegenheden en in ieder geval 1 supermarkt binnen 15 minuten afstand. Verder voor de kids wat vertier binnen 45 minuten afstand geen probleem. Niet verder weg liefst.
Succes! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Binnen een straal van ongeveer een uur rijden vinden wij wel belangrijk dat er veel te doen is. Maar als we langer in Tsjechie zijn vinden we het geen probleem zo nu en dan verder te rijden.
En dit jaar waren we voor het eerst met z´n tweetjes op vakantie en zo hebben we een lang uitstapje lekker verlengd met een overnachting in een hotel. Dat vonden we wel een grote luxe!! Dat gaan we beslist vaker doen. ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lid
|
je moet je wel van te voren realiseren dat als een attraktie 60 km van je verblijfsplaats afligt je meestal wel een uur kwijtbent om er te komen.
greetz van hanedoes....... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moderator
|
Maar dat hoeft geen ramp te zijn. De route naar een attractie kan op zich al reden genoeg zijn om op pad te gaan. Doe rustig aan, ga zo nu en dan eens van de snelweg af als dat kan, geniet van de omgeving en je ziet de mooiste dingen...
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Fred, ik had het niet beter kunnen zeggen.
Als wij ergens naar toe gaan geniet ik al als we de deur dicht doen. ![]() |
|
|
|