Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Moravië
Camping De Bongerd - Benesov

Camping De Bongerd - Benesov

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 12-08-07, 23:36   #21
landsman
Nieuw Lid

Nationaliteit:
camping de bongerd

Wij hadden voor deze camping al geboekt en las dit Forum en schrok best van al die negatieve verhalen. Mijn man, ik, onze zoon (15), vriend van onze zoon (15), dochter (10), mijn zus en onze twee honden zijn er zeer vriendelijk ontvangen. Wij hadden op de heen reis een aanrijding gehad en zijn prima geholpen door de eigenaar. Er was genoeg te doen voor de jeugd (alles werd door de dochter georganiseert) en voor ons werd er ook genoeg georganiseert. Wij en de kinderen hebben er een hele fijne vakantie gehad. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam ik denk dat het ook te maken heeft met de instelling van de mens zelf. Wij zijn dan ook van plan om er terug te keren.
landsman is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-08-07, 07:45   #22
Krulletje
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Ik denk dat men bij een negatieve ervaring eerder geneigd is er over te schrijven dan bij een positieve. Volgens mij staat deze camping in het seizoen behoorlijk vol, dus zullen er zijn zat mensen zijn die het er ook gezellig vinden.
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-08-07, 09:29   #23
noekie14
VIP Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
de ervaringen waren ook al van iets van 2 jaar geleden dus in de tussentijd kan er een hoop veranderd zijn.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-08-07, 19:22   #24
Jannetje
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij zijn ook net terug van deze camping. Een geweldige tijd gehad. Alles is perfect geregeld. De dochter organiseerde elke avond wat voor de jeugd. De ontvangst was ook prima. Niet dan lof over deze camping. Mag ook wel eens gezegd worden.
Jannetje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-08-07, 12:27   #25
sonjaw
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Misschien hebben de eigenaren iets geleerd van het commentaar (dat o.a. van ons afkwam).
Dat zou toch heel prettig ziin.
Geloof me, wij zijn echt geen lastige campinggasten en hebben eigenlijk nooit problemen met campings, maar drie jaar geleden klopte er echt het een en ander niet.
Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed