het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-08-07, 14:05   #1
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Hruba Skala slothotel

Ik wou een vriendin een hotel aanraden. Ik heb er zelf nooit gelogeerd omdat wij altijd een huisje huren. In die streek was echter ook een slothotel waar wij verschillende keren iets gegeten hebben en waar ook een paar prachtige wandelingen vertrekken. Ik herinner mij dat als ik hubra skala intikte in google, dat ik dan onmiddellijk de site vond van dit hotel. Nu niet meer...iemand idee hoe dat komt? Bestaat dat hotel niet meer? Het is gelegen dus in Hubra Skala in het Ceska ray of tsjechisch paradijs. Heeft er iemand een idee hoe ik het kan terugvinden? Ik geloof dat het zelfs gewoon hubra skala noemde...
chantal is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-08-07, 14:20   #2
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
Het is ook geen Hubra, maar Hrubá
Met de juiste spelling is dat kasteel dan zo te vinden: http://www.hrubaskala.cz
Pasqual is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 08:28   #3
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
dank je

Je hebt gelijk...dat heb je natuurlijk als het al wat jaartjes geleden is ...dan begint ons geheugen ons in de steek te laten. Die namen en schrijfwijzen zijn voor ons germanen ook niet gemakkelijk he.
Bedankt
chantal is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels