|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Deze nieuwe grondbezitter wil zich even voorstellen.
Na al geruime tijd meegelezen te hebben toch maar eens even voorstellen.
Mijn naam is Bart, en ik ben met mijn wederhelft deze zomer voor de 21ste keer in Tsjechie geweest. Wij waren al 2 jaar op zoek naar een leuk huis maar waren iedere keer te laat of het was toch niet wat we wilden hebben. Nu hebben we vorige week toch een stap kunnen maken en een stukje grond gekocht via La Verda SRO, 2 jonge nederlanders die vanuit Tsjechie bemiddelen bij aankoop. Nu start de zoektocht naar een goede aannemer in de omgeving van Hartmanice(Sumava) om een huis met een authentieke tsjechische uitstraling te laten bouwen. 1e aanbieding is een sleutelklaar huis met 450m3 inhoud voor 1800000czk, nog wel zelf waterbron en septic regelen. Ik heb nog geen goede indicatie of een prijs van 4000czk per m3 redelijk is of niet, het lijkt mij redelijk aan de prijs.ik hoop dat er mensen op het forum zijn met meer ervaring hierin en/of tips hebben voor mij. Zo nu wel even genoeg geschreven voor een eerste keer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben in Studenec een Roubenka gebouwd. Op onze site (onder "het huis") staat er veel over beschreven. Ook de gegevens van de aannemer, die door heel Tsjechië werkt. Misschien heb je wat aan onze ervaringen. Veel succes met jullie bouwplannen.
|
|
|
|
|
|