|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal!
Hallo allemaal,
Even voorstellen dan: ik ben Franca en deze week zullen we voor het eerst naar Tsjechie voor een korte vakantie. Samen met man en 2 kids van 10 en 11. We waren echt even aan het zoeken waar we dit jaar heen zouden gaan en toevallig kwam mijn man het Landal park bij het Lipnomeer tegen. Eigenlijk in een opwelling direct geboekt en daarna pas naar info gezocht. Heel vele info gevonden ondertussen -vooral eigenlijk hier op dit formum- en we hebben er nu vreselijk veel zin in! Omdat we van die relaxmensen (van die dreutelmensen eigenlijk ) zijn, rijden we niet in een keer door. We rijden op de heenweg via NoordDuitsland en hebben een hotel geboekt in Leipzig. De volgende dag gaan we Praag bezoeken en daar blijven we dan ook een nachtje slapen. Daarna gaan we naar het stekje van
Landal
. Van daaruit ook een dagje (en een nachtje) naar Wenen, want daar zijn we ook vreselijk nieuwsgierig naar.De terugreis rijden we via ZuidDuitsland weer relaxed met een overnachting. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover !Groetjes, Franca |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Franca en gezin een goede reis en veel plezier in CZ. Het is een geweldig land ik was de eerste keer gelijk verkocht.
Groet A3. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Fijne vakantie gewenst!
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Hoi Franca,
Welkom in Tsjechie. Een fijne vakantie en genioet er van. Als je nog iets leuks wilt gaan doen bij het Lipno meer, ga dan met de kids raften op de Vlatva. Stap stroom opwaarts ergens in een rubberboot en vaar to Ceske krumlov. Een heerlijke tocht waaraan de kinderen veel plezier zullen beleven. ![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
hoi Franca,
Ik zit op dit moment in het info punt aan het landalpark te internetten en ga zaterdag 11 aug. naar huis. Het is hier prachtig, je moet zeker gaan raften.Wij zijn in Vysi Brod opgestapt en 2 uur tot aan Rozmburk gegaan...PRACHTIG...je moet er gewoon heenrijden en daar ter plaatsen starten en betalen !! Wat ook een tip is om boven achter bij de bobsleebaan te gaan eten in het pensiontje (Jan) ZEEEEER GOED... Voor de rest een grote Spar voorbij de winkels links omhoog en in Frymburk !! TJOU ![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
veel plezier in tsjechie, het zal je vast bevallen. en hopelijk lezen we jullie verhaal op dit forum
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Ha, alle tassen zijn nu ingepakt en we gaan zeker raften. De jongens zijn al helemaal enthousiast! Bedankt voor de tips! Nu, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we toch echt.
Ben echt heel erg benieuwd, zeker na al die verhalen te hebben gelezen hier. Als we terug zijn, kom ik vertellen hoe het was!!! ![]() Oh ja, Jony, had je nou even niet moeten vertellen van dat internetten bij dat info punt. Fout, fout fout. Moet ik me straks echt inhouden geen mails te gaan lezen enzo. Ai.. ![]() |
|
|
|