|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Bucek
Zo eindelijk weer thuis, na 17 nachten op camping Bucek mijn ervaringen met Jan de campingbeheerder.
De eerste week vond ik hem wel een aardige man waar je heel goed mee kan praten het was warm die week (tussen de 35 en de 40 graden) dus iedereen was in een goede bui en was lekker aan het zwemmen in het meertje. Ook wij genoten hiervan dus uitstapjes was eigenlijk niet nodig. Ik had vrienden van ons een SMS gestuurd dat het goed vertoeven was daar dus die kwamen ook. Het weer werd iets anders de tweede week en de Camping raakte vol met dat Jan erg gestrest raakte. Hij haald zijn water uit een aantal bronnen en deze dreigde leeg te geraken dus hij was erg zoekende naar nieuwe wellen. Nu staan er mensen voor ons die had hij zien spelen met water dus werd hij erg boos met als gevolg het water werd afgesloten. Ik, eigenwijs als ik was ben naar hem toe gegaan dat hij dit niet kon maken tegenover zijn klanten en dat hij ons beter kon vertellen wat er loos was . Ik kreeg een stortvloed van woorden naar mijn hoofd geslingerd en heb hem toen duidelijk gemaakt dat wij betalende klanten waren die voor zijn boterham zorgde. De volgende dag hadden wij weer water gelukkig. 's avonds stonden wij in het sanitair gebouw met een paar jongens te praten en aan de andere kant van de muur stonden een aantal dames te praten, dit ging op een redelijk gedempte toon zodat niemand daar last van had. Tot mijn verbazing staat die gek (JAN) daar weer dat we stil moesten zijn. Ik had geen zin meer in die discussie's met hem en heb het met een sorry afgedaan. Wat bleek, zijn vrouw had er last van. Ik ben nadien eens op zijn vrouw gaan letten enn kwam er achter dat dit "K" mens elke keer de boel stond op te naaien.Wij hebben het er maar bij gelaten zodat hij onze vakantie niet vergalde. Mijn verhaal gaat verder maar ik stop voor dit moment. Ik hoop dat u het vervolg ook gaat lezen en er wat mee doet. Volgende keer de trampoline en het zwembad Groetjes J |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gast
|
Janousz heeft dit netjes verwoord toch? Niets op zijn taalgebruik aan te merken wat mij betreft.
Sterker nog, wordt wel een beetje nieuwsgierig naar het vervolg. Trouwens, de reacties op campingmening.nl zijn toch ook niet verzonnen denk ik dan maar. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nieuw Lid
|
Deze man is duidelijk niet geschikt als campingbaas. Hij accepteert niet dat hij met volwassen mensen te doen heeft en probeert iedereen "op te voeden" alsof het zijn eigen kinderen zijn. Toen tijdens ons verblijf het gebruik van closetpapier naar zijn mening iets te hard ging, sloopte hij zonder pardon in één keer alle automaten uit de toiletgebouwen en moesten mensen plots van elkaar gaan lenen of naar Nove Stracesi om papier te gaan kopen. Als je een camping wilt runnen, dan zul je moeten accepteren dat er met water gespeeld wordt en dat mensen 's avonds tijdens het tandenpoetsen een babbeltje met elkaar staan te maken. Het is toch geen strafkamp? Ook ik vond het de eerste week een man die vriendelijk overkwam, maar als hij loskomt, berg je dan maar. Hij laat zich ook erg makkelijk sturen door zijn tsjechische vrouw die eigenlijk nog erger is, maar hem alles laat opknappen. Orde en netheid op een camping staan bij mij hoog in het vaandel, maar daar heeft dit gedrag helemaal niets mee te maken.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
het is toch wel erg opvallend dat er zoveel negatieve verhalen op dit forum staan over camping bucek.
enne henricus ben je echt geen vriend van JAN ? nl over alles wat er hier negatief opgemerkt wordt heb jij een mening, ben je zelf welleens op deze camping geweest, zo niet moet je doen johhh. ![]() offe nog erger ben je JAN? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nieuw Lid
|
Esther,
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik dacht ook dat Jan hier wel zou zitten surfen, ware het niet dat hij volgens mij compleet computer-analfabeet is. Hij laat alles door zijn zoon oplossen. Ik zou het overigens wel heel vreemd vinden als al het commentaar op de verschillende forums hen niet bekend is. Hopelijk doen ze er wat mee . . . |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Nee ik ben geen vriend van Jan en zal wel nooit op diens camping komen, een gewaarschuwd mens tel voor 2
, als het mij niet aanstaat op een camping trek ik verder.Tot mijn verbazing staat die gek (JAN) Citaat Janousz Ik ben nadien eens op zijn vrouw gaan letten enn kwam er achter dat dit "K" mens elke keer de boel stond op te naaien.Citaat Janousz.Hopelijk past de campingbaas zijn omgangs gedrag aan,een melding aan de ACSI en ANWB zou wel op ziijn plaats zijn. |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
hahahaha ok henricus, ik geloof je
,maar het is echt jammer,dat zo'n mooie camping,op zo'n mooie locatie naar de knoppen gaat. ik hoop dat ze dit lezen en misschien het licht zien en zichzelf verbeteren, heeft iemand trouwens die uitzending op tv noord nog gezien? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Je kunt de uitzending terugkijken op:
http://www.rtvnoord.nl/media/media_video_ondemand.asp# uitzenddatum 2 augustus groetjes Bericht 05-08-07 om 20:59 aangepast door jojoti. Reden: bijlage |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn ook pas terug uit Tsjechie waarbij wij ook een weekje op Bucek hebben vertoefd. De campingbaas is inderdaad een beetje rare man. Inderdaad was het toiletpapier ineens weg nadat er een verstopping was geweest in het achterste toiletgebouw. Ik vond dat campingbaas Jan wel sfeerbepalend was. Er mocht bijna niks. De baas is volgen mij een beetje een control freak. Hij heeft ook een bestuurbare camera op het dak van de receptie staan waarmeen hij het grootste gedeelte van de camping in de gaten kon houden. Bigbrother is watching you. Kortom een beetje benauwde sfeer. Wij hebben het best wel naar ons zin gehad maar als baas Jan een beetje soepeler zou zijn zou de sfeer op de camping veel beter zijn. Wij gaan er niet meer heen.
Bericht 07-08-07 om 17:02 aangepast door ronkol100. |
|
|
|