|
|
#2 |
|
Pivonist
|
Benešov (Benešov)
Benešov (Blansko) Benešov (nachod) Benešov (Pelhřimov) Benešov nad Černou Benešov nad Ploučnici Benešov u Semil Mooi, maar welke Benešov is uitgekozen voor het verblijf?
|
|
|
|
#4 |
|
Pivonist
|
Mooi dat is dus de eerste Benešov, alleen jammer dat dat een gebied is waar ik niet veel vertoef, dus wacht op de andere forumleden en Freddy, onze Belg, weet vast wel wat!
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
ga naar kutna hora toe, bezoek daar het mijn museum. ga ook natuurlijk een dagje naar praag toe.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
ja, het knekelhuis is zeker de kerk met de skelleten ben ik ook geweest. en die kathedraal is ook zeker mooi, bij het mijnmuseum moet je wel de rondleiding door de mijn zowiezo doen. je loopt dan door een smal paadje in het donker en je moet een helm op met lichtje erin en een witte jas aan. je moet wel eerst veel trappen af. wel op tijd erheen gaan want het is erg populair en snel vol.
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Kutna Hora
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Als je van kastelen houdt ga dan naar jachtslot Konopiste
Dat ligt om de hoek in Benesov 3 verschillende tours alle 3 erg leuk En als je naar Praag gaat (echt doen)kun je naar Opatov rijden daar je auto bewaakt parkeren en met de metro naar praag. veel plezier p.s ben daar ook in de buurt die week
Bericht 07-08-07 om 22:01 aangepast door marecha. |
|
|
|