|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Camping Hrustice bij Frymburk, Lipnomeer
Is er al iemand op deze camping geweest/ Op de site www.hotel-hrustice.cz ziet het er prima uit. een beeld van sanitair ed heb je zo niet. Wie kan ons adviseren?
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Re: camping hrustice bij Frymburg
Ben niet op de camping zelf geweest.De omgeving is erg mooi. leuk voor jong en oud
Het kan zelfs zo zijn dat ik er een keer gegeten heb, maar ik twijfel beetje of het daar was. Het hotel wat ik bedoel ligt vlakbij de camping die frymburk heet en je kon er heerlijk eten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: camping hrustice bij Frymburg
Jammer dat je niet op de camping bent geweest. Op de site lijkt alles prachtig, maar dat is haast overal zo. Info van mensen die er geweest zijn is vanzelfsprekend stukken betrouwbaarder.
Dieneke |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
camping Na Hrustice in Hrustice, bij Frymburk Lipnomeer.
Wij gaan as zaterdag naar deze camping. Is er iemand die deze camping al eens heeft bezocht ? Wij hebben er een bungalowtent gereserveerd via Easy A Tent. Wij hebben een gezin met drie kinderen ( 1 van 17 en 2 van 16 jaar ). Hopelijk zijn er wat leeftijdgenoten voor hun daar!
<font color="blue"> </font> |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Re: camping Na Hrustice in Hrustice, bij Frymburk Lipnomeer.
Hallo Dieneke, wij zijn net terug gekomen. Inderdaad staan alle huurtenten hier vol in de zon ! Dat betekende dus op tijd naar het water gaan om af te koelen. Verder een prima terrassencamping met behoorlijk schoon sanitair. Wel wat weinig douches, maar voor de rest niets als lof....een aanrader dus deze camping, die overigens eigenlijk nog niet zo bekend is of in boekjes vermeld staat. Groetjes...Ome Paulus
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hallo Ome Paulus
heeft die camping aan het lipnomeer , ook een www adres ? of kan ik ergens een folder opvragen ? is het welwat die camping ? voor kinderen van 8 en 12 jaar . groetjes en alvast bedankt mol ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo,ik ben ook wel geinteresseerd voor eventueel volgend jaar.Was de camping ook leuk voor de jeugd.Was er een zwembad of goede zwemmogelijkheden in het meer ?Werden er activiteiten georganiseerd?
Was er de mogelijkheid om kampvuur te maken? Vriendelijke eigenaars?Je merkt wel dat ik veel vragen heb. Groetjes Sonja ! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Sonja, er werden aktiviteiten georganiseerd voor de jeugd van 8 t/m ca 14 jaar in de vorm van voetbal/volleybal/speurtocht etc. vanaf het begin van de avond. Ook werd er voor de hele kleintjes voorgelezen. Dit werd allemaal georganiseerd door Easyatent. Er is geen zwembad. Wel natuurlijk volop mogelijkheden in en op het meer met waterfietsen en roeibootjes. Een klein zandstrand met een kiosk met o.a. frietjes, bier en fris hoort er ook bij !!! De eigenaar van de camping is een vriendelijke man die goed Engels en Duits spreekt. Ook kun je volop s'avonds vuurtje stoken voor je tent of caravan, terwijl er bundeltjes gedroogd hout bij de receptie te koop zijn voor 50 CZ kronen. Daar kun je dan ruim 1,5 uur mee stoken.
Ik hoop hiermee een beetje je vragen te hebben beantwoord ! Groetjes............Ome Paulus ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Hai ome Paulus
Je hebt zeer zeker wat vragen beantwoord,mijn dank is groot! groetjes Sonja |
|
|
|