![]() |
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Ben er 2 weken geleden geweest. P+R was vol, maar er is ruim voldoende (gratis) parkeerplaatsen bij het grote winkelcentrum wat er ligt. Ik kan het iedereen aanraden.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
harstikke bedankt!!
mijn verslag zullen jullie hier zeker lezen! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Bewaakte parkeerplaatsen hoeven geen garantie te zijn dat je auto veilig staat. Wij stonden bewaakt (openlucht) aan de rand van Praag en hadden bij terugkomst een flinke steen in onze zijdeur gehad. Dader onbekend, beheerder niets gezien. Ik denk als je gewoon zorgt dat je niets achterlaat in de auto, dat hij in ieder geval niet opengebroken wordt, en voor de rest moet je maar afwachten hoe je hem terugvindt. Is in Nederland toch eigenlijk ook zo?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lid
|
Ik parkeer de auto in de parkeergarage bij de splitsing van Legerova en Wilsenova, vlakbij het station, metro, maar ook op loopafstand van de oude stad. De parkeergarage staat ook in Tomtom, dus makkelijk te vinden.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
Ik weet dat ik hopeloos op achter loop, maar een TomTom staat nog steeds op mijn verlanglijstje.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
De parkeerplaats tegenover het stadion (toyata arena bordjes volgen) kost per uur Kc 20 dus voor ongeveer 60 cent daar bewaakt parkeren lukt je zelfs in kleine plaatsen in nederland niet meer
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
Parkeren nu
Parkeren in het winkelcentrum in nog steeds heel goed mogelijk. Echeter, je moet er wel voor betalen. Voor een middag betaalden we bv. 420 Kc. Zeg twee euro. Dat is niet duur. Kort bij het centrum gaan voldoende tams richting het oude centrum. Twee haltes en je kunt over de oude brug lopend het centrum in.
In het winkelcentrum is een boekhandel (begane grond), waar je voor ca 240 Kc een kaart koopt van het centrum. Heel erg handing om te hebben. In hetzelfde winkelcentrum (ook begane grond) koop je bij de tabakswinkel kaarten voor het opendbaarvervoer. Alleen 90 minuten kaarten. Dagkaarten etc. alleen bij automaten van de metro. Een eenrader is ook de tweede etage. Daar vind je een keur aan eetgelegenheden!! In het winkelcentrum zijn voldoende toiletten op de eerste en tweede etage (niet in de parkeerkelders en ook niet op de begane grond). De toiletten zijn gratis en schoon. De Carefour is een Tesco geworden. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
|
|
|