|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben er tee jaar geleden gestaan en konden nog net een plaatsje krijgen. Op de bonnefooi er heen gaan is dus niet verstandig. Als je langer wilt blijven is reserveren beslist noodzakelijk.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
camping Valek, is een mooie, rustige camping, hele leuke eigenaars waar je lekker kan eten. Alleen het zwembad is minder: wordt gevuld met water uit de sloot die erlangs loopt. Groetjes, Stefan en Connie. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Stefcon, deze informatie over het zwembad is inmiddels achterhaald. Wij waren er juni 2006 en toen was er een zuiveringsinstallatie in gebruik genomen en waren de bodem en wanden gerenoveerd.Er wordt geen water uit het riviertje meer gebruikt.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Legende
|
Hier de vernieuwde web site met heel wat "waterfoto's" campvalek.cz
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Wie kunnen we tegen komen op camping valek
Hij wij gaan met opa en oma en onze twee meisjes (2 en 5) dit jaar voor het eerst naar tsjechie, met een camper en een vouwwagen Willen graag in contact komen met mensen die ook camp Valek gaan bezoeken in de periode can 22-07 tot 8-9
Lijkt mij uit de verhalen een hele leuke camping toe en bij het vragen of er nog plaats was kregen we snel bericht dat dit ook zo was. Vriendeijke Groeten rené Bericht 11-06-07 om 17:46 aangepast door rvelting. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Volwaardig Lid
|
wij hebben jaren terug 3 jaar achtereen op deze camping gestaan. met veel plezier. het zwembad is koud, maar daar trekken de kids zich niets van aan. heb gelezen op de site dar er veel vernieuwd is. wij hebben heerlijke avonden voor het haardvuur gehad op het terras, met live muziek. in de omgeving is genoeg te doen. ben benieuwd of de glasblazer nog in het dorp zit. of het pizzaresaurant nog op de hoek zit. of hotel ublazku in beroun nog steeds lekker eten serveert. en of de twee oude dametjes nog steeds op hun bankje naast huis zitten.
hugo als je er zo lang zit, was je er dus ook toen wij er zo'n 8 jaar geleden waren. heb je misschien daar de zonverduistering ook wel meegemaakt, en het slechte weer wat er toen ineens was. hmmm als ik dit zo lees, moeten we ook nog maar eens terug die kant op. groetjes mima |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook wij waren op deze camping op onze terugreis. We hadden geluk dat we er slecht een nacht moesten staan want alles was anders gereserveerd. Ik vond het een hele nette camping met een uitstekend sanitair ( er hing echter op die dag een nogal vreemd geurtje rond het sanitaire blok ) en heel vriendelijke uitbaters. Het restaurant is prima en de spijskaart is zelfs in het nederlands te krijgen. Alleen spijtig dat het er stikte van de Nederlanders maar dat zijn we onderhand al gewend. Ik denk dat ik er zeker nog eens terugkom maar dan hopelijk met wat meer tijd.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Meivakantie Camp Valek Chrustenice
Hallo allemaal,
Op dit toch wel druk bezochte forum de volgende vraag: Een aantal mensen die deze zomer hebben doorgebracht op de camping Camp Valek in Chrustenice zijn van plan tijdens de meivakantie van 2008 (en dan waarschijnlijk vanaf 30 april omdat hemelvaart daarna valt) een weekje naar Camp Valek te gaan. Hetzij met caravan/tent of in een hutje. Nu is het natuurlijk niet gezellig om daar met een paar caravans te staan, dus de vraag is: wie gaat er mee? Kijk op de site http://members.home.nl/vriendenvanvalek voor meer informatie. Wie weet staan we dan in mei met een heel cluppie! ![]() |
|
|
|