het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-07-07, 20:41   #21
Nieuw Lid

jojoti's avatar

Nationaliteit:
Het feit dat wij zo wijs waren, niet op zijn scheldpartijen in te gaan, neemt niet weg dat hij voor de meeste kampeerders inderaad een voortdurende bron van ergernis was. (Zie ook andere berichten en andere forums). Wat ik met mijn waarschuwing overigens alleen maar wil aangeven is dat mensen niet een te hoge verwachting hebben van de beloftes op de site van Camping Bucek, omdat de meeste accomodaties niet meer in de staat verkeren die de foto's op de site doen vermoeden. Dat neemt niet weg dat er voldoende redenen zijn daar wel te kamperen zoals de gratis douches en warm water, het schone sanitair en de prachtige omgeving. Niet te vergeten het jonge stelletje dat de animatie voor de allerkleinsten verzorgt met vrijwel geen middelen ter beschikking, wat een hoop fantasie vereist. Het feit dat jij het zo voor de eigenaar opneemt, vindt ik trouwens nogal merkwaardig. Je zou bijna zeggen dat je de man persoonlijk kent(!?) Op verdere reakties van jou zal ik na deze niet meer ingaan, anders wordt het persoonlijke discussie die nergens meer over gaat.
jojoti is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-07-07, 10:29   #22
Actief Lid

Nationaliteit:
Sorry hoor ik ken die camping beheerder helemaal niet en zal hem ook nietv leren kennen. ik neem het voor niemand op en wil al helemaal niet persoonlijk worden.

Ik wilde alleen aangeven dat ik niet op een camping wil verblijven waar ik me aan veel zaken zou ergeren, negeren kun je een campingbaas met bovenmatige gedragsregels nu eenmaal niet.
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-07-07, 07:47   #23
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Een heerlijke camping. Ik was na 1 dag inderdaad al vertrokken!
De ervaringen van jojoti lijken mij een goede waarschuwing voor onze forumleden.
Bewaking is goed maar wie wil nu de gehele vakantie een camera op hem gericht hebben? En we klagen wel eens over klantvriendelijkheid bij de Tsjechen, maar als ik dit zo lees dan is het bij de Nederlandse beheerder huilen met de pet op.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-07-07, 17:23   #24
Nieuw Lid

bleh

Het komt over als een hele leuke camping, maar niks is minder waar!
De camping is wel mooi! En ligt op een mooie afstand naar leuke bezienswaardigheden.

Maar ten eerste is er niks voor de jeugd te doen.
Ik ben net 1 dag terug.
-Er is geen jeugdhonk op de camping, dus ergens gezellig zitten kun je niet.

- De bar is maar tot 10 uur savonds open, dus daar heb je ook niet veel aan, en de bediening kost het veel kracht om een glimlach te creeeren en spreken ook nog eens geen engels/duits.

- Voor de jongere jeugd zijn er trampolines, maar als het ook maarl ijkt of je iets verkeerd doet, rent de campingbaas al naar buiten om je eraf te halen, en niet altijd even vriendelijk.

- Er was een gezin net op de camping aangekomen, tent opgezet. Hun kinderen gingen fijn op de trampoline, maar je mag er niet met zn 3en op.
Campingbaas scheld op een kind van 4 jaar, dus de zus van hetk ind neemt het op voor haar broertje dat de baas niet moet schelden. Zelfde avond gezin van de camping al weer afgestuurd.

- Ik stond zelf met mijn zwager en een paar vriendinnen onze tanden te poetsen in het vrouwen wc-gebouw, er was blijkbaar een klacht van overlast geweest(niet van ons) maar net op dat moment hoorde de camping baas ons, hij stormt naar binnen en pakt mij en mijn zwager hardhandig in de kraag en worden zo het gebouwtje uitgezet, vervolgens verteld hij ons de volgende morgen dat we een officiele waarschuwing hebben.

Helemaal mee eens als wij werkelijk lawaai hebben veroorzaakt, maar het gaat veels te ver om iemand ruw in zijn kraag te pakken.

- Er is een plek voor een kampvuur, maar uiteindelijk moet dat om 23:00 al weer afgelopen zijn. (Als je gewoon fluistert hebben ze niks door en kun je stiekem het wel wat later maken.

- En qua videobewaking klopt ook zoals hierboven al werd gezegd.
Hij heeft overal camera's op staan. Wat een veilig gevoel moet geven, geeft juist een bekeken gevoel.

Kortom: Een mooie camping, waar de vriend- en kindvriendelijkheid van de campingbaas te wensen over laat. Als je geen kinderen hebt in de leeftijd 10 tot 20 kun je er een leuke vakantie hebben. Maar met kinderen in die leeftijd, kies aub een anderecamping voor hun plezier.
rikjah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-07, 10:43   #25
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ik ben het eens met jojoti, wij zijn er 3 jaar geleden ook geweest,het leek wel een nazi kamp, en we hebben ook serieus overwogen om er weg te gaan,maar de omgeving was zeer mooi.
op de camping werd ik gestoken door ws een hoornaar, ik raakte vrij snel in shock,je zou verwachten dat de eigenaar(of zijn tsjechische vrouw) ons wel zou helpen,maar nee hij zei dat hij het ziekenhuis wel zou bellen dat we eraan kwamen,maar zelfs dat was te veel moeite,toen we in het ziekenhuis aankwamen wist niemand dat we kwamen ,ik was inmiddels echt helemaal knockout ,gelukkig dankzij mijn man en een vriend van ons leef ik nog(klinkt dramatisch maar is echt zo)en natuurlijk dankzij het ziekenhuis van kladno.
trouwens toen we weer op de camping waren was er een keer een flinke storm,waarbij de stroom en dus ook zijn camera toezicht uitviel,binnen 10 minuten waren een flink aantal auto"s leeggeroofd,veel mensen hadden de waardevolle spullen in de auto's gelaten en de auto open vanwege de storm.
nee voor mij hoeft die camping absoluut niet meer
esther70 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-07, 11:49   #26
Nieuw Lid

Oh trouwens,

Ergens in augustus komt Jan Wiltzing (campingbaas) op Tv Noord.
Ze zijn daar geweest om een reportage te maken over Groningers die naar het buitenland(volgens mij specifiek tsjechie) en daar iets begonnen zijn. Dus camping bucek komt langs op tv.
rikjah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-07, 21:34   #27
Nieuw Lid

jojoti's avatar

Nationaliteit:
Hoi Rikjah,

In welke regio zend Tv Noord uit? Enkel omgeving groningen?
Ik zou de uitzending graag zien.
Oud 31-07-07, 09:54   #28
Nieuw Lid

Nationaliteit:
volgens mij kun je na de tv uitzending , de uitzending zien via internet, via www.rtvnoord.nl ik ben ook benieuwd, maar woon in het oosten dus hier hebben we ook geen tv noord.
esther70 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-07, 12:00   #29
Nieuw Lid

jojoti's avatar

Nationaliteit:
Ik zal het in de gaten houden.
Wil Jan zijn babbel wel eens horen!
Bedankt.
Oud 31-07-07, 12:33   #30
Nieuw Lid

Nationaliteit: