|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Camping Papillon - Dolni Lanov
Camping Papillon in het Reuzengebergte. Bij een aantal leden misschien wel bekend. Nieuwe gasten verwijzen we graag naar onze website www.papillonvakanties.nl
Is er nieuws te melden??? Ja, want de aanleg van het zwembad is begonnen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Tegenvaller
Camping Papillon is open vanaf maandag 9 juli, zo meldde mij de eigenares. Voor ons is dat een beetje een tegenvaller; we wilden al in het midden van de komende week onze vakantie daar starten.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Vorig jaar hadden wij laat vakantie, en wij gingen dan ook nog eens de laatste weken van de vakantie weg.
Wij stonden helemaal alleen op de camping, wij hadden wel alle ruimte. Er was nog een gezin die in het pension zaten, ook met kinderen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, maar de aanwezigheid van andere kids is veel leuker natuurlijk. Jos |
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Wij stonden in mei ook helemaal alleen op Papillon, tijdens de meeting. Toen had iedereen erg lol over de ruime plaatsen...
Maar alleen is wel wat stil ja. Het voordeel is wel dat je nooit hoeft te wachten voor de douche. En de douches zijn op Papillon in elk geval aangenaam warm. Ook heel mooi overigens.Wat mij met name voor de grotere jeugd erg gezellig lijkt is de vuurplaats op de binnenplaats. Lekker stoken de hele avond. Hangt wel een en ander van het weer af. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Even een reactie met de laatste stand van zaken.
Toen het gat werd gegraven voor het zwembad stond er opeens een overijverige ambtenaar ter controle. Waar die mensen dan zo snel vandaan komen is dan weleens een raadsel. In tegenstelling tot wat de leverancier beweerde, was opeens wel een vergunning nodig. Dat is direct in werking gezet. Daar heb je dan weer een projectant voor nodig, die dit moet gaan regelen. Gelukkig hadden we die nog. Wat ik begrepen heb, is dat de projectant vandaag weer is geweest om de boel te bekijken. Wij hopen dat het zwembad in de vakantie in gebruik zal kunnen worden genomen, maar zeker is dit niet. Tsjechie is wat dat betreft een land van stempels. Tot die tijd moet er verkoeling gezocht worden in de Elbe. Zoals ik begrepen heb van Akkelien, die op dit moment de al aanwezige gasten vermaakt, is dat geen probleem. Vooral kinderen vinden het heerlijk om in de Elbe te spelen en dammetjes te bouwen. Ik hoop niet dat ik met dit verhaal mensen erg teleurstel. Er is gelukkig meer in de wereld dan een zwembad, alhoewel het natuurlijk heel erg jammer is. Wij hadden nog steeds goede hoop op een eerdere toestemming. Ook voor ons is het een tegenvaller. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Groetjes van Dick en Gerda ![]() Bericht 10-07-07 om 21:39 aangepast door doniati. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Bij camping Papillon in Dolni Lanov is vandaag het "Aquapark" geopend. Deze is in de Kleine Elbe (Male labe).
Zie de foto's. (kinderen op de camping zijn 2 dagen bezig geweest om dit Aquapark te maken en werd vandaag feestelijk geopend )Jos van Zetten |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Geweldig leuke foto's.
Maar hoe is het nu met Jan zijn eigen zwemparadijs????? |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Honden ook welkom?
Hallo,
Ik heb veel lovende verhalen over Papillon zitten lezen. Dit ging dan voornamelijk over mensen met kinderen. Maar wij hebben 2 honden (Belgische Herders) bij ons als wij op vakantie willen. Is dit geen probleem op deze camping? De planning is om de 1e 3 weken van september te gaan. Groetjes, Ingrid |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
Hoi Ingrid,
Helaas moet ik jullie teleurstellen wat de tijd betreft, want we zijn namelijk op dit moment alleen nog maar geopend tijdens de schoolvakanties. Honden zijn welkom op de camping. Op dit moment zijn er op de camping ook een aantal honden. Ze gedragen zich goed, maar toch denk ik dat de buurman daar iets anders over zal denken. Zijn kippen lopen namelijk over de camping en vorige week was er een kip niet snel genoeg. De honden worden tegenover de camping uitgelaten en ze kunnen in de Elbe 'zwemmen'. |
|
|
|