|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Autocamp Na Kopci/De Berg bij Vir
In mei 2006 is onze camping Na Kopci officieel geopend door de burgemeester van Vir.
Dit ging gepaard met het hijsen van de vlaggen van Europa, Tsjechië en Nederland. Hij vond het een hele eer. De camping heette vroeger "Jitrenka" en is onder die naam door vele kinderen uit Brno bezocht. Wij hebben de verbouwing zo goed als afgerond en zijn klaar om de campinggasten te ontvangen. Neem eens een kijkje op onze site: www.autocampnakopci.com of www.campingdeberg.nl Misschien is het wat voor je. Hetty en Peter |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
zijn er ook leeftijdsgenoten van onze meiden (16 en 17) die vanaf 16 juli op camping Na Kopci bivakeren? gr. Marjan |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Marjan,
Ik ben lid van www.ouderalleen.nl. Zij hebben deze camping ook in het bestand zitten: http://www.ouderalleen.nl/evenement/wat.php?eveid=87. Geloof dat er in jouw periode of een weekje later een stuk of 20 gezinnen heen gaan. Nog even naar de leeftijden gekeken van de kinderen, gaan veel kinderen mee, maar meeste zijn wat jonger, een enkele die geboren is in 1993. Maar denk dat er genoeg andere pubers zijn. Maar de meeste lui van OA zijn heel gezellig. Veel plezier in Tsjechie ! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Ik vertrek met mijn kinderen vrijdag a.s. naar www.campingdeberg.nl en dat wordt gelijk mijn eerste kennismaking met Tsjechië..
Ik heb er zó'n zin in..!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Welkom op het forum. Het zal er zeker druk zijn maar het is een zeer mooie omgeving en er is zoveel te zien en te beleven in de buurt. Doe alvast de groeten aan Hetty en Peter.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volwaardig Lid
|
nu ook 2 geheel ingerichte appartementen met cv op Na Kopci
Dit jaar kunnen we ook 2 appartementen verhuren, met douche, toilet, geheel ingerichte keuken, huiskamer en 2 of 3 slaapkamers overal cv.
De camping krijgt een afwasplek, een plek voor de handwasjes en een plek voor het reinigen van de chemische toilet. Verder komt er een goede filterinstalatie bij het zwembad. En een ontmoetingsplaats voor de jeugd niet te dicht bij de camping. We hebben dus niet stil gezeten deze winter en het voorjaar. Tot ziens op de camping. ![]() |
|
|
|