|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Overnachten omgeving Rozvadov
wie kan mij vertellen waar ik prettig kan overnachten in de omgeving van grensovergang ROZVADOV-WAIDHAUS. het liefst uiteraard wel aan de Tsjechische kant. ik kijk niet op 30 km.a lleen moeten de bedden wel goed zijn en een lekker ontbijtje voor de doorreis is ook niet weg. het mag een hotelletje of pensionnetje of wat anders zijn, we gaan met 5 volwassenen en 2 kids, dus een beetje soepel met de bedindeling mag wel (bijv. 2 kids in een bed kan best voor een nacht)groetjes anniwil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb verleden jaar overnacht in primda,dit is de volgende afslag voorbij Rozvadov in een klein maar fijn pensionneke .
Het pension heet Modra Laguna . Ze hebben een VIER persoonskamer en enkele twee persoonskamer< velky pokoj> De prijs is vanaf 250 kronen per persoon exclusief onbijt dat kost 60 kronen per persoon.Het is er degelijk en netjes, maar geen vier sterren. Badkamer en douche etc prima en op de kamer |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Aan hotels en pensions geen gebrek in Primda.
![]() horský hotel PŘIMDA +420 374 796 231 Pod hradem Přimda Hotel MODRÁ LAGUNA +420 374 796 394 Borská 91 Přimda Hotel NA PASTVINÁCH +420 374 796 218 Nová Ves 188 Přimda Hotel PŘIMDA +420 374 796 206 Školní 223 Přimda Hotel V PODHRADÍ +420 374 796 468 Borská 179 Přimda Pension FÁFA +420 374 795 271 Svatá Kateřina 98 Přimda Pension U ŠILHŮ +420 374 795 285 Rozvadov 219 Přimda Penzion JOSEFINUM +420 374 796 269 Nová Ves 198 Přimda Penzion OMA +420 374 796 430 Severní 178 Přimda Penzion U TŘÍ PŠTROSŮ +420 374 796 096 Újezd pod Přimdou 9 Přimda Penzion VERONIKA +420 374 796 221 Školní 268 Přimda
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Overnachting
Hallo Allemaal
Ben net lid geworden. 18 augustus gaan we naar Tsjechië, deze keer via Waidhaus. Als we de grens hebben gehad wil ik eigenlijk wel een overnachting nemen in Tsjechië . Wie weet een goedkope overnachting nabij grensovergang? In Tsjechie en voor Pilzen We zijn met z’n vieren dus 2 kamers Groetjes Arie |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
http://www.prazdninynavenkove.cz/nl/ubytovani.php Zoek naar Ekofarma in Rybnik. Niet zo ver van die grensovergang en een leuk eenvoudig pension op de boerderij. Wij waren er 2 jaar geleden en gaan er begin september weer heen.
Bericht 28-07-07 om 09:11 aangepast door alaan. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn net weer terug in Nederland. Wij hebben overnacht in Primda in Motel Modra Laguna. Het was idd geen viersterren hotel, maar wel schoon en ruim. We hebben in een vierpersoonskamer geslapen. Wij zijn echter met z'n 5 en, we hebben namelijk 3 kinderen. Dat was helemaal geen probleem. Er werd wat heen en weer gehold van boven naar beneden en overlegd in rap Tsjechisch (waar wij geen snars van begrepen). Toen we op de kamer kwamen bleek dat ze van de royale bank die op de kamer stond een extra bed voor onze jongste dochter van 7 hadden gemaakt. De bedden lagen niet geweldig en je hoorde wel wat muziek vanuit de bar, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben eerst heerlijk in bad gelegen en daarna als roosjes geslapen!!!
|
|