|
|
#1 |
|
Lid
|
Autokemp Nyrsko
hallo mensen,
wij hebben het voornemen om onze caravan met voortent aankomende zomer te plaatsen op de camping in Nyrsko en dan te verhuren. Bij deze wil ik even checken of er interesse zou zijn voor mensen om die te huren. Het gaat dan om de periode begin juni tot half juli. Het betreft een 5 persoons caravan met voortent en stroom. Als je meer informatie wil dan hoor ik het wel. www.autokemp-nyrsko.cz groeten Erwin |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Ik zie dat ze op die camping ook kleine vakantiehuisjes verhuren; je mag dus wel met een erg scherpe prijs komen, wil jouw aanbod interessant zijn.
![]() Ik neem aan dat je e.e.a. goed doordacht hebt, dus ik vraag maar wat hoor... De campingeigenaar maakt het niet uit aan wie jij je caravan verhuurt? Ik zou me namelijk kunnen voorstellen dat hij liever zelf in de hand houdt wie er op z'n camping komen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
mijn familie heeft tijdens ons verblijf in een vakantiehuisje gezeten en ik denk dat je dat niet met een caravan kunt vergelijken.
Ik praat dan wel over de kleine huisjes, ze hebben ook een aantal grotere, hoe die eruit zien van binnen weet ik niet Ik heb kontakt gehad met de campingeigenaar, maar nog geen antwoord gehad. Dit is een voornemen van ons, dus ik pols hier al wat reakties. Leuk dat je zo snel reageert |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Stroom voor tenten
Wij zijn net terug met de tent van Autokemp Nyrsko. Je kan gebruik maken van stroom met de tent. Je staat dan wel op het caravanveld of dicht bij de toiletten en je hebt een flinke kabel nodig (10 meter). Ik zou willen aanraden om op het caravan veld te gaan staan. Daar komt de schaduw namelijk rond een uur of 4, dat is met 35 graden geen overbodige luxe. Verder wil ik deze camping van harte aanbevelen. De eigenaresse is echt een schat van een mens, het is een schone camping (alles wordt 2 maal per dag zeer grondig schoongemaakt), het restaurant is prima en er ligt een zwembad naast de camping (€ 1,- entree voor de hele dag).
Vriendelijke groet, Dennis. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Tsjechie en graag wouden we naar deze camping samen met de kids (4 en 8).
Mijn vraag was hoe en in welke taal te reserveren, en staan daar meer nederlanders met kinderen? Ik heb al gezocht op het forum, maar kom niet echt veel verder met mijn vragen. Is er op de camping ook naast het zwembad genoeg te doen voor de kids? De website leek mij een beetje kaal met speelvoorzieningen. We nemen nartuurlijk zelf wel het 1 en ander mee in de caravan, maar toch is het fijn als daar ook wat speelspul is. Hoop snel iets te horen, want volgens mij moet ik toch wel wat gaan boeken nu en hopelijk ben ik nog niet te laat. Groetjes Janny |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi!We gaan dit jaar voor de 2de keer naar Nyrsko, we zijn hier 2 jaar geleden ook geweest. Reserveren lijkt me het beste in het Duits, heb zelf in het Engels en Duits gemaild en kreeg antwoord in het Duits. Op de camping is een glijbaantje, schommel en een vollybalnet, vlgs mij niet veel meer, er waren 2 jaar terug, genoeg andere kinderen die elkaar opzochten, de meeste waren Nederlands. Mocht je nog wat willen weten, hoor ik het wel. Groetjes Arieke. ![]() |
|
|
|