|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Wie heeft er slechte of goede ervaringen met makelaarskantoor ehReality (niet te verwarren met EUreality in Nachod)?
Dit makelaarskantoor zit in Vrlchlabi, Krkonosská 182. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Ervaring met makelaar ehReality?
Registrant:
Barbora Stepankova (EHREALITY-COM-DOM) Hlavacova 1663 Praha, 18200 cz 0031 756 148 845 info@europehomerental.com Domain Name: EHREALITY.COM Status: PROTECTED Administrative Contact: Barbora Stepankova info@europehomerental.com Hlavacova 1663 Praha, 18200 cz 0031 756 148 845 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Oppassen?? Toevoeging 15:40 In de bijlage staat het verhaal over EHReality. Ik heb er verder geen mening over. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
als je goed kijkt op justice.cz kom je ze wel tegen zie hieronder
Datum zápisu: 23.ledna 2006Obchodní firma: EHReality s.r.o. Sídlo: Praha 9, Letňany, Tupolevova 465, PSČ 199 00Identifikační číslo: 274 12 601Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: - pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb spojených s pronájmem - reklamní činnost a marketing - velkoobchod - realitní činnost - grafické práce a kresličské práce - inženýrská činnost v investiční výstavbě - pořádání výstav, veletrhů, přehlídek , prodejních a obdobných akcí akcí gr john |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Moderator
|
Nu dus wel John maar ten tijde van mijn bericht (02-11-05, 09:49)waren ze nog niet ingeschreven in het handelsregister
Citaat:
Geeft toch een beetje te denken... Eerst makelaars-zaken groot aanpakken, veel commentaar op je conculega's publiceren en daarna bedrijf oprichten |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
EHReality
Wie heeft recent nog ervaring gehad met het makelaars kantoor EHReality in Vrchlabí? De laatste berichten dateren van medio augustus 2006.
Ik heb interesse in het nieuwproject bij de Dolce recreatie meren in de omgeving van Trutnov. Dit nieuwbouw project wordt via EHReality aangeboden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Ik heb Barbora Stepankova in juli toevallig twee keer ontmoet bij de vreemdelingenpolitie in Trutnov, waar zij, ook toevallig, beide keren op dat moment met Nederlandse "klanten" was. Ik was daar voor het aanvragen van een nieuwe verblijfsvergunning. Ik kan niet oordelen over haar zakelijk werk, maar ze heeft mij belangeloos en uit eigen beweging geholpen toen ik, éénmaal binnen, op dat moment geen medewerker aantrof die Engels of Duits sprak. Ze spreekt goed Nederlands en Tsjechisch uiteraard. Dit heb ik zeer gewaardeerd en heb haar om een visitekaartje gevraagd. Zij krijgt, wat behulpzaamheid op dat gebied betreft van mij "de warme douche van tros kieskeurig"!
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Lina ik weet ook dat ze zeer behulpzaam is.
Wij hebben haar nl. ook getroffen op een secondhome beurs en verteld dat het met Richard de Man van Hermess Consulting niet zo wilde vlotten. Zij zei, oh dat kan ik wel voor jullie regelen, dat kan nooit zo lang duren. Wij hebben hier niet echt concrete afspraken over gemaakt, wel gevraagd wat de kosten enzo zijn. Oh zegt ze, daar komen we dan wel uit. (wij hebben wel ons visite kaartje achtergelaten) en zonder ons eerst in te lichten en zonder onze toestemming, heeft ze zo maar papieren opgehaald bij een instantie van ons. Kort daarna kreeg ik een mailtje van iemand die een dorp verderop iets had gekocht en ook vrienden van hun. Zij waren ook met Barbora in zee gegaan. Ze heeft op zich wel goede dingen geregeld, maar heeft veel meer geld voor het organiseren van bepaalde dingen gevraagd dan het uiteindelijk had gekost. Zonder medeweten van de opdrachtgever. (hoe worden we rijk) Dan kun je je maar 1 ding afvragen. Goede en zeer snelle babbel heeft ze, dus waren wij hier ook bijna weer ingetrapt. Wij hebben nu iemand gevonden, een oudere man, die heel veel en alles snel regelt, en dan bedoel ik ook snel. Groetjes Sylvia |
|
|
|