![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Deef,
Als je een IT-profiel heb moet je ff hieronder kijken. Veel succes!! http://dhl.hrworkflow.eu/job-search btw, Praag is echt een toffe stad. Alles is wennen, maar als ik de laatste drie jaar terug kijk, dan heb ik echt al een mooie tijd gehad. Wie weet hoe lang ik er nog zit?! Ik zou zeggen ga ervoor!!! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik zou zeggen boek een weekje Praag en je bent verkocht!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
Lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb, maar er was dan ook nog niet veel te vertellen.
Intussen is wel de kogel door de kerk: in februari verhuizen we naar Praag (of omstreken) voor een periode van 2-3 jaar. Dus nu moet er dringend met de voorbereiding begonnen worden... dat gaat nog wat geven. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
He, Deef.Fijn dat er nu 'n beslissing is genomen.
Ben je intussen al in Praag geweest ook? In ieder geval heel erg veel geluk daar. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lid
|
Wel... nee... Ik ben er nog niet geweest, maar heb er al wel veel over geleerd.
In december ga ik er wel naartoe voor een lang weekend, maar dat gaat dan eerder zijn voor een woonst te zoeken. Iets waar ik nog geen idee heb hoe daaraan te beginnen... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Hallo Deef,
Best een goed gevoel zeker hé dat je nu een beslissing genomen hebt. Ik zou zeggen: ga ervoor. Wij horen hier wel weer als je in Praag geweest bent en een woonplekje gevonden hebt. Succes. ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
Gefeliciteerd met je beslissing Deef. Ik weet zeker dat het gaat bevallen.
Wat woonruimte betreft kun je het best kijken op www.sreality.cz. Op die site kun je veel vinden. Woningen te huur: Byty k pronájmu Woningen te koop: Byty k prodeji Mocht je er niet uitkomen met het Tsjechisch kun je altijd het online woordenboek raadplegen: www.slovnik.cz. Succes met het speuren naar een woning. Oh ja, mijn Tsjechische buurvrouw heeft een eigen makelaarkantoor in Praag en verhuurt veel aan buitenlanders, haar internetsite is www.sorent.cz Veel succes met het speuren naar woonruimte! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
Tips voor locatie
Hi again,
Voor diegenen die Praag kennen, had ik graag tips gehad waar het interessant zou zijn om te wonen. Dit zijn de voorwaarden: - het moet goed toegankelijk zijn tussen de werkplekken van m'n vrouw (fabriek is in de stad Benesov onder Praag, het hoofdkwartier is in Praha 3 - Vinohradská) - een groene omgeving liefst in de geburen (naar mtb parcouren zou fantastisch zijn) - het moet niet in het centrum van Praag zijn, maar het moet wel vlot bereikbaar zijn (bvb in 20 minuten) - aja, en we zijn bij voorkeur op zoek naar een huis met een tuin - max huurbudget is 1500 euro/maand Mvg |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Legende
|
Deef ik heb je reeds een pm gestuurd, probeer die genoemde mensen te bereiken. Daar zit je volgens mij in de juiste buurt.
|
|
|
|