het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-07-07, 22:16   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Gezocht: begeleide taalcursus Tsjechisch in Noord-Nederland

Hallo allemaal!

Ben op zoek naar een begeleide taalcursus Tsjechisch in het Noorden van het land. Spreek nog helemaal geen Tsjechisch en wil het graag leren spreken en wil graag op me uitspraak verbeterd worden door een docent(e)...

Wie weet een goede school of instituut hiervoor, of wie heeft een intressante internetsite voor me???

Alvast bedankt!

Ahoj, Pivomaster
Pivomaster is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-07, 22:27   #2
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Doe gezellig mee op de volksuniversiteit in Groningen!
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-07, 11:45   #3
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Om je alvast een idee te geven waar er cursussen gegeven worden kan je eens kijken op deze website http://www.vnts.nl/index.php/cursussen
(momenteel staan hier nog de gegevens van afgelopen cursussen op, maar zodra de nieuwe datums bekend zijn wordt deze pagina ge-update.)

En heb je de taallesjes op het forum al ontdekt?

Citaat:
Freddy schreef:
Via dit forum is een kleine cursus tsjechisch te downloaden, maar daar moet je je eerst even voor opgeven. En dat doe je zo :
Klik op "Mijn profiel", ga daarna onderaan bij "Diversen" en klik op "Groepslidmaatschap", dan zie je rechts bovenaan staan: "Cursisten Tsjechie.net Leden die meedoen aan onze cursus Tsjechisch ", klik rechts op "Word lid" en bevestig dit.
Als je nu terug klikt op "Forums", dan zie je onderaan "Hezky Èesky!", met de rubrieken "Cursusinformatie & Lesbesprekingen" en het "Klaslokaal"
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-07, 14:58   #4
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Bedankt voor de tips, als ik binnenkort wat meer tijd heb zal ik me eens gaan verdiepen in wat ze in Groningen aanbieden!! Maar meer tips of suggesties zijn altijd welkom natuurlijk!

Ahoj, pivomaster
Pivomaster is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels