het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-07-07, 18:45   #81
Nieuw Lid

Nationaliteit:
mountainbiken in de buurt van frymburk

Hallo,

Wij gaan over een week op vakantie naar Tsjechië, naar de camping frymburk. Dicht bij de stad frymburk. Zijn er in deze omgeving mooie mountainbike routes? Of weten jullie bij welke winkels/zaken ik het beste kan kijken voor routes? (naast de receptie van de camping)

groeten Willem
bigwillem is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-07, 20:15   #82
Lid

lager's avatar

Nationaliteit:
bij de receptie van landal greenpark liggen kaarten
lager is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-07, 12:37   #83
Nieuw Lid

Nationaliteit:
bedankt hea
bigwillem is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 21:34   #84
Nieuw Lid

ModderMarius's avatar

He mensen,

Wij zijn vorig jaar verliefd geworden op tsjechië en gaan dit jaar weer!! (p.s. wat hebben hebben die Tsjechen gedaan met al die onvriendelijke,criminele communitische mensen gedaan waar we een miljoen keer voor zijn gewaarschuwd???)

In ieder geval rete kick mountbiken,klimmen (okee okee we hebben ons een beetje misdragen)

Dit jaar naar starten we in Spindleruv mlyn (schijnt een zeer kicke rodelbaan te liggen)
Nu heb ik dankzij dit forum (ontdekking van de maand) deze site gevonden All about Krkonose Mountains - Guide - Maps - Holidays - Accommodation - Krkonose Mts * www.ergis.cz
Wat me opvalt is dat veel routes 1 richting zijn, is de bedoeling dat je aan het einde de bus pakt?

Ben bezig met een Garmin Kaart voor op me PDA, misschien mensen die nog tips, mooie routes kunnen aan bevelen?
ModderMarius is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 21:46   #85
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ModderMarius schreef:
Bericht bekijken
All about Krkonose Mountains - Guide - Maps - Holidays - Accommodation - Krkonose Mts * www.ergis.cz
Wat me opvalt is dat veel routes 1 richting zijn, is de bedoeling dat je aan het einde de bus pakt?
Deze site staat inderdaad bij de links en bevat nog veel meer info dan alleen maar fietsroutes. De meeste routes zijn ook verder door te rijden en naar believen ofwel een lus te maken of terug te keren.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-11-07, 14:52   #86
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Nog een mooie site met 4 mooie routes door het reuzengebergte is deze cross-cross.cz.

De tochten, 235 km in totaal, kunnen zowel alleen of georganiseerd en onder begeleiding gefietst worden.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-11-07, 15:28   #87
Nieuw Lid

Nationaliteit:
mountainbike verhuur

Dobry den, Wie weet een adres in de buurt van Vranov of evt.Telc om fietsen (mountain bikes) te huren. En wie weet hoe dat in het Tsjechisch heet. Onze ervaring in Tsjechie is dat lang niet iedereen duits spreekt, en je moeilijk kunt communiceren. Bovendien was het ook moeilijk te herkennen waar ze fietsen verhuren. Misschien stond het wel aangegeven, maar wij kunnen geen tsjechies.
dianne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-08, 11:40   #88
Lid

Nationaliteit:
Erg interessant topic.

Over een maand verhuis ik naar Praag, mét m'n Cube. Ik sta nu al te trappelen van ongeduld om ginder op de fiets te springen... (en waarschijnlijk te verdwalen).

Zijn er nog fietsers uit deze regio die het zien zitten om eens af te spreken voor een tocht?
Deef_ is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels