![]() |
|
|
#12 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Nog een aanvulling op plaatsnaam. Ik zal er de komende tijd wat websites bijzoeken.
![]() Bazen UK Hostivar Blansko - Aquapark Brno - Koupaliste Dobrak Brno - Koupaliste Kravi hora Brno - Riviera, venkovni koupaliste Brno - za Luzankami, kryty bazen (50m) Bystrice nad Pernstejnem - venkovni bazen Ceska Trebova - kryty aquapark Decin - plavecky areal Doubrava - venkovni koupaliste Frenstat pod Radhostem - kryty bazen (sauna) Frydek-Mistek - Aquapark Olesna Havirov-Mesto - venkovni koupaliste Hluboka nad Vltavou - venkovni koupaliste Hradec Kralove, Mestske lazne Hradec nad Moravici, venkovni bazen Hustopece, venkovni aquapark, kryty bazen Jablonec nad N., kryty aquapark Jihlava, Vodni raj Klasterec, akvapark Litomysl, venkovni koupaliste Litvinov, kryty bazen Litvinov, letni koupaliste Litvinov-Hamr, letni koupaliste Most, kryty aquapark Olomouc - kryty i venkovni bazen Opava, kryty bazen Opava, venkovni koupaliste Orlova-Lutyne, kryty bazen Orlova-Lutyne, venkovni koupaliste Ostrava-Poruba, koupaliste-aquapark Ostrava-Poruba, kryty bazen Ostrava-Poruba, skolni kryty bazen (i verejnost) Ostrava-Zabreh, aquapark Ostrov, koupaliste Praha 10, plavecky stadion Slavia Praha 4, plavecky stadion Podoli Praha 6, Petynka, koupaliste Praha 9, Letnany Lagoon Rychnov nad Kneznou, venkovni koupaliste Rymarov, kryty aquapark Trebechovice pod O., venkovní koupaliste Unicov, kryty bazen Usti nad Labem, plavecka hala Usti nad Labem, termalni koupaliste Usti nad Orlici, kryty aquapark Usti nad Orlici, venkovni koupaliste Valasská Senice, venkovni bazén Vsetin, kryty bazen Vsetin, U prumyslovky, kryty a venkovni bazen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Legende
|
Hier een website met een aantal links en een kaartje van aquaparken in heel Tsjechië:
www.travelguide.cz Klikken op de bewuste locaties brengt je "ter plaatse". |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Aquaparken
Hallo allemaal ik wil graag iets meer weten over aquaparken in de buurt van cheb ik heb op het forum wel een hele lijst zien staan van parken maar ik ga pas voor de tweede keer naar tsjechie dus de plaatsnamen zeggen mij nog helemaal niks
heeft iemand tips dan hoor ik ze graag !!!!!!!!!Vast vriendelijk bedankt groetjes Aafke ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Tik op www.mapy.cz de plaatsnaam, klik op hledej en je ziet waar deze plaatsen liggen
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
tsjechie
hallo allemaal,
mijn naam is trang en ben voor de eerste keer hierop de forum. ik vertrek op 1aug dit jaar naar tsjechie en ben van plan een tourtje te doen overal. hebben jullie soms ideeen wat ik daar allemaal kan doen, welke steden ik zeker moet doen en derg.. had graag zo van die aquaparken enal gedaan, zo al ontspanningsdingen aangezien we met een groepje van 6 gaan en allemaal 18-19 zijn. dankje. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Hallo Lilchaang, welkom op het forum.
Heb je dit onderwerp al vanaf het begin gelezen? Daar staan aardig wat aanwijzingen in. Er staan ook een heleboek aquaparken vermeld in de rubriek "Attracties & Bezienswaardigheden", dus je bent voorlopig nog niet uitgelezen!! ![]() Heel veel plezier met jullie vakantie (Ik ben zelf in Pardubice en Hluk geweest, zijn allebei goed!!). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Het aquapark van Kladno is mooi, maar verwacht geen hectares groot complex. Bovendien: er zijn geen individuele omkleedcabines, houd rekening met de Tsjechische wijze van omkleden...
Qua bereikbaarheid: bewegwijzering in CZ is zeer slecht, zeker naar dit soort lokale doelen. Je ziet een bordje, dan niet meer, en je zoekt jezelf helemaal suf. Als je er naar toe wilt: R6, afrit 18 bij Velka Dobra. Eraf in noordelijke richting, rotondje recht oversteken, voorrangsweg naar rechts vervolgen, voor de tweede overweg links, en dan parkeren bij het sportterrein. Voor combinatie met een dagje uit kun je Kladno verder wel vergeten. Het is een troosteloze aaneenschakeling van communistische Plattenbau. Dan is de naburige regio rond Krivoklat een veel beter toeristisch doel. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Zwemgelegenheid omgeving Chroustov?
Wij willen een huisje huren in het reuzengebergte. Nu hebben we iets gezien in Chroustov maar er zit geen zwembad bij iets wat we wel graag zouden willen. Weet iemand of er in deze omgeving een meer of iets dergelijks is?
We hebben nog een mogelijkheid in RVACOV (bij Lomnice). Hoor graag iets van jullie groetjes evelien |
|
|
|