![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Nee joh volgens mij niet. Het is wel zo dat in de vakantietijd de campings en pensions vol zitten met vooral veel Nederlanders, deze kom je tegen op de weg, in de auto en bij de supermarkten. Tuurlijk zal je ook wel een paar toersiten tegenkomen op de wandelroutes, maar ik heb nog nooit gehoord dat het erg druk is op deze routes. Lekker komen genieten zou ik zeggen!
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doet wonderen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
reuzengebergte
oke Esthertje, want ik vind contacten tijdens de vakantie erg leuk, maar met tientallen tegelijk het bos in vind ik niks
en grommen (Maria), tsja, misschien moet ik dat aan de honden overlaten :~# |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
even voorstellen
wij zijn inderdaad nog geen grote getallen toerisme tegen gekomen op onze wandelingen
Of je moet naar de toeristische plaatsen [grote skiegebieden gaan ]daar kan je wat toerisme tegenkomen.wat wel gezelligheid kan brengen Maar in de dorpjes in en om de drukkere gebieden is het nog volop genieten van al het moois en de natuur ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik bedoelde met toeristisch Spinderleruv Mlyn. Dit heeft geen leuk dorpsplein of zo maar bestaat volgens mij bijna uitsluitend uit hotels! Op de wandelroutes kom je bijna niemand tegen hoor! Toen wij er waren trad de Elbe buiten zijn oevers, een imposant gezicht! (ik heb er foto's van geplaatst in de fotogalerij alleen zijn ze er in omgekeerde volgorde in terecht gekomen)
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Ook onze ervaring is dat de Tsjechen de kat uit de boom kijken. Ze zijn ook zoals evenzoveel Nederlanders bang om een andere taal te spreken ze denken vaak dat ze dan niet verstaanbaar zijn. Als het nodig is zijn ze wel erg behulpzaam, zoals laatst na een ongeluk van 2 collega,s. Petje af voor de mensen die ze opgevangen hebben tot wij ze opgehaald hebben. Maar leer ze beter kennen en je hebt er goede vrienden aan.
Groeten A3. |
|
|
|