![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Boskovice
hallo ik ben kimberley, ik ben toen ik kleiner was al een keer naar tsjechie geweest, dit jaar ga ik dus weer naar "boskovice" of "hradkov" ik weet niet welke van de 2 de plaatsnaam is, ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven over dit plaatsje, wat er te doen is enzo, en of je er leuk kan winkelen, want het lijkt me namelijk niet erg leuk....... het liefst wil ik meer weten over het uitgaan ![]() en over het winkelen, eten ![]() of het warm of houd is en over welke leuke dingen er te doen zijn ![]() njah hartelijke bedankt alvast, met vriendelijke groet, Kimberley |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Hallo Kimberley,
Als je naar de Boskovice gaat die ik gevonden heb, zit je in een nog redelijke plaats... in elk geval geen gehucht zoals je die veel vind in Tsjechië. Het plaatsje ligt vlak boven Brno, Brno is de 2e stad van Tsjechië, daar is vast wel het één en ander te beleven. Winkels zijn er in elk geval. Uit eten gaan kan je trouwens in heel Tsjechië wel goed, dus dat zal ook wel goed zitten... hoe het met het uitgaan zit weet ik niet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Je kan voor een klein bedrag elke dag uiteten , de stadjes zijn mooi en gezellig dus je kan volop shoppen..
Het uitgaan is anders dan in Nederland in Praag heb je natuurlijk wel grote discotheken maar in Tsjechie zelf ben ik daar niet vrij bekend in heb alleen hier gehoord en van mensen dat t anders is .. Veel plezier in Tsjechie ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum , ga zeker winkelen bij de vietnamzen
|
|