![]() |
|
|
#41 |
|
Volwaardig Lid
|
Rommelmarkten, kringloopwinkels etc
Wij willen ons huis inrichten met oude originele Tsjechische spulletjes. Wie heeft adresjes voor ons waar we kunnen "snuffelen" in een straal van 100 - 150 km rond Liberec. Volgens mij is het al een keer besproken maar ik kan het niet terug vinden op het forum.
Bedankt voor jullie medewerking. Ben |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
Ik herinnerde mij dat ik er eens een gezien had in Kladno. Met deze plaatsnaam gezocht en ....
http://www.tsjechie.net/board/f38/vl...ghlight=kladno Met vr gr Leen |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
Markten in Tsjechie
Wij gaan van van 9 t/m 27 naar Noord- en Zuid-Bohemen weet er iemand of er daar dan ergens een markt plaats vindt?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Moet je wel vroeg zijn daar in Karlovy Vary (voetbalstadion) anders is alles weg en ze laten na afloop alles liggen, wat een rotzooi is het dan zeg, maar op zich wel leuk. Maar het is niet zo makkelijk te vinden. Kijk maar eens naar de foto's. Laatst aangepast door ubfan; 07-07-07 om 23:36. Reden: even wat erbij zetten |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
haha, jaaa die hierboven die ken ik !!!! veel geweest, lekker goor iets daar haha, net een levende vullesbelt! volgende week lopen we er weer, en een lekker bakkie turkse koffie dr bij.....
owja ook die vieze caravan gezien met die onfrisse patat -frituurpan ??? helluup bleeehhhh hahaha wel supergezellie! en ja heel vroeg gaan, want weg is weg, en rotzooi en graaien maar blijft ervan over ! ![]() |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,ook wij gaan het dit jaar voor het eerst eens in Tsjechië proberen.wij zijn er van 4 t/m 18 augustus.
wat ik mij afvraag,zijn er ook leuke markten in de buurt van camping 2000 (in Cerny Dul, omg. Liberec) om te bezoeken. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
Rommelmarkten
Wij gaan in de 2e week van augustus naar Tsjechie. We maken een rondreis. Eerst 2 nachten in de West Bohemen (vrijdag en zaterdag), dan 3 nachten naar Praag (zondag t/m woensdag) en dan 2 nachten Reuzengebergte (donderdag en vrijdag). We zijn dol op vlooienmarkten en rommelmarkten. Weet er iemand of er in deze periode in de door mij genoemde plaatsen/gebieden zulke markten zijn ? Alvast bedankt !
|
|
|
|