![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Winkel met blaasinstrumenten in Zuid Moravië?
Beste mensen,
Kan iemand mij een adres aan de hand doen van in Tsjechië een winkel die nieuwe of gebruikte blaasinstrumenten aanbied? Ik zit zelf in Tsjechië van 05-08-2007 tot en met 13-08-2007,en wel in de omgeving van Kyov,Mistrin,Hodonin,dus eigenlijk zuid moravië. Alvast bedankt voor de evt reactie's. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Wij waren in mei in Kromeriz en Brno en ik dacht ergens een behoorlijk uitgebreide muziekinstrumentenwinkel gezien te hebben. Moet ik even aan Arno vragen of hij het nog weet. Uiterlijk morgen hoor (of zie) je of ik je verder kan helpen.
![]()
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Oké Elly,alvast bedankt voor de snelle reactie!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
hoi, een winkel met blaasinstrumenten is in Hodonin, kijk naar http://www.bachmusik.com/en/
Alle info staat daar. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Kát'a,ben zojuist op de link geweest die jij vermeld hebt,en daar staan inderdaad veel instrumenten op,alleen die ik zoek ( blaasinstrumenten,kridlovka's = trompet of flugelhorn ) zijn hier niet op te vinden,maar alsnog bedankt voor je hulp.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Als je kridlova op www.seznam.cz intikt krijg je diverse linkjes ook naar winkels. Wel staat alles in het tsjechies maar daar valt best wel uit te komen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
ok, dus hier http://www.jedlickamusic.cz/ kun je meer vinden, ook in Hodonin, maar alles in het tsjechies...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo beste mensen,ik wil bij deze jullie hartelijk bedanken voor de reactie's die ik in korte tijd van jullie heb mogen ontvangen over het onderwerp miziekwinkels in zuid moravië.
Mocht het zijn dat ik kan slagen met de aankoop van een instrument maak ik er in iedersgeval een foto van om hem op het forum te plaatsen,alleen weet ik nog niet percies hoe dat in zijn werk gaat ,maar dat vogel ik nog wel uit. Dus Kát'a,Karinka & Elly,heel hartelijk bedankt en misschien tot de volgende onwetenheid van mij. Mvrg, f1adams. ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Ik heb het er nog even met Arno over gehad maar we weten allebei niet meer waar het nou was, of Kromeriz of Brno. ....... sorry, maar met bovengenoemde adviezen zal het vast wel lukken.
|