![]() |
|
|
#91 |
|
Nieuw Lid
|
Tips en info. gezocht over Praag
Ik wil met 2 kinderen van 3 en 7 jaar in augustus naar Praag en de Bohemen gaan. Heeft iemand tips en informatie wat leuk is om te doen met de kinderen? Bezienswaardigheden etc. Is er een tropisch zwembad?
Alle informatie is welkom. Alvast bedankt! groetjes Stacy |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Actief Lid
|
Stacey, de dierentuin is erg mooi en er zijn overal in Praag speeltuinen waar je even uit kunt rusten met de kinderen. Bij Zofin heb je er een die wel leuk lijkt (ik heb geen kleine kinderen). Varen op de Vlatava is ook erg leuk en met het treintje naar de Petrinheuvel is wel een belevenis voor kinderen.Op deze heuvel heb je een hal met lachspiegels erg leuk ook voor volwassenen. Veel plezier in Praag en CZ.
A3. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nieuw Lid
|
Weekje Praag. Wat moeten wij gezien hebben?
Hallo allemaal.
Wij gaan eind mei een weekje naar praag. We zitten in het Apart hotel aan de Vaclavske namesti(zie foto). Midden in het centrum dus ![]() Zijn er nog dingen die we echt gezien moeten hebben? We gaan in elk geval een paar dagen flink stappen En hoe is het weer normaal gesproken eind mei begin juni? Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Forum Freak
|
Het weer kan van alles zijn, maar er zullen zeker een paar mooie dagen in zitten.
Wat bezienswaardigheden zien zou ik zeggen, tik bij "zoeken" Praag in en je hebt een bezienswaardigheden, daar heb je in een jaar nog te veel aan!! En verder is het natuurlijk iedereen zijn persoonlijke smaak. Ik wens jullie veel succes en plezier. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Geroyeerd Lid
|
Ik kan je een bezoek aan het nationaalmuseum aanbevelen, daar ben je zo een hele dag mee zoet.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Lid
|
Stappen: discotheek Misch Masch!!
Bezienswaardigheden: Karelsbrug, oude centrum, Joodse wijk (standbeeld Kafka), Strahov stadion, Palladium (shopping centrum). En dan ben ik vast nog wel tig zaken vergeten te melden. Als je vrijgezel bent dan is het "cabaret" ook wel aan te raden denk ik ![]() |
|
|
|
|
|
#98 |
|
VIP Lid
|
En dan, natuurlijk niet te vergeten: het standbeeld van "Kukel"!!!
Staat op de mooiste brug van Praag!!!.. Kijk bij zoeken: Kukel heeft gebeld! Char. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Actief Lid
|
lieve mensen, wat vooral zien ... ? dat jullie een deel van de centen op een veilig plaatsje houden., waar echt niemand aankan ....!!! En wees in sommige gevallen vooral maar niet té hulpvaardig... (sorry...)
Ik dacht dat pik pocket alleen bij anderen kon gebeuren en niet bij mij. Maar dat was verkeerd gedacht. Praag of Brussel ... wees overal op je hoede voor mensen met lange vingers Het verhaal beschrijf ik binnenkort wat uitvoeriger. |
|
|
|