|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Ervaring met Up Hill vakantiehuizen?
Hai people,
In deze rubriek is er al veel lof en veel kritiek geweest op verschillende reisorganisaties. Ikzelf ben al twee keer naar Tsjechie geweest en heb telkens gehuurd van Happy home en ik was altijd zeer tevreden ; de beschrijving en de realiteit kwamen overeen en meer kun je niet vragen. Volgend jaar zoek ik echter iets centraal gelegen in het reuzengebergte en nu heb ik een huisje gezien op de web-site van Uphill. Iemand goeie of slechte ervaringen met deze mensen?? Ik wacht op jullie reactie..de baas van Up Hill, gelieve zich te onthouden!! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Re: up hill
Hoi Chantal,
Wij zijn ook met Uphill naar Tsjechie geweest, en zijn er erg tevreden over. Was goed verzorgd, duidelijke routeomschrijving en we werden daar verwelkomd door de (Tsjechische) eigenaar, die goed engels sprak. Huisje was netjes, en zoals in de reisgids omschreven. Groetjes, Paula |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Eindejaar 1999 gingen we met Uphill naar Slovakije : zeer goed meegevallen ! Goede kwaliteit & informatie aan betaalbare prijs !
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief lid
|
Uphill "bezit" veel huisjes in het Reuzengebergte. Op zich is het een goede reisorganisatie. Ze heeft een redelijk strenge eis waaraan de huizen moeten voldoen, dat zorgt voor een aardig goede selectie van huizen. Niet verkeerds mee dus.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Ook wij hebben goede ervaringen met Uphill. De eigenaar "denkt"mee en probeert echt je op een goede plek te krijgen voor een redelijke prijs. Zelfs nagekomen aanbiedingen werden nog ter keuze voorgelegd terwijl we al geboekt hadden...
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Ik overweeg ook (door het grote aanbod in het reuzengebergte) om iets te gaan huren via Up Hill... Het valt me op dat er veel minder mensen ervaringen hebben met Up Hill dan met bv.
Topic Travel
of
Happy Home
....
Zijn er nog meer mensen (dan hierboven) met ervaringen bij Up Hill ?? En zijn er echt geen mensen met "slechte" ervaringen ?
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Hallo,
Wij waren met kerst en nieuw ook via uphill in een huis in chotevice aan de voet van het reuzegebergte Alles was perfect en het huis en de omgeving, de route,alles zoals de beschrijving vermelde Prima wintervakantie hadden we daar groetjes |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
reisorganisatie
Wij gaan al voor het zesde jaar via Upp hill naar het reuzengebergte.
Nog nooit geen klachten gehad. Het zijn aardige mensen die inderdaad met je mee denken en er alles aan doen om te zorgen dat jij de goede vakantie plek kiest. |
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |||||||
|
Moderator
|
Citaat:
Even een paar puntjes: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De eigenaar van dit huis had toevallig de weken dat wij er waren ook vakantie en verbleef ook in het huis... Iets wat toch tegen valt als je er niet op rekend... Opzich niets mis met de eigenaar hoor, aardige kerel die in de koude avond uurtjes en nachten zorgde dat de verwarming aan ging... Iemand aan wie we het weerbericht konde vragen en die altijd vriendelijk gedag zei en onze privacy respecteerde, maar ook dit had vermeld moeten worden (desnoots telefonisch) zodat wij evt. hadden kunnen afzien van dit huis (of er rekening mee konde houden). En buiten dat waren de bedden erg hard, maar dat is iets waar je wel rekening mee moet houden als je naar Tsjechië vertrekt (ook al meerdere malen besproken op dit forum).
|
|