het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 01-07-07, 17:48   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wie kan dit vertalen voor mij?

v současné době jsme si nechali štěňata po naší staré feně. Máme dvě 5 měsíční feny, které zatím vypadají velice slibně a celkem 4 psi nám zatím stačí.Pokud se týká fen od Vás,po pracovní stránce není problém,ale exterier se vůbec nepovedl.Jedna je 5km od nás,druhá je u PRAHY.Všechny srdečně zdravím a až bude možnost zastavím se.
TSJLeo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-07-07, 20:30   #2
Nieuw Lid

daver's avatar

Nationaliteit:
Na onze oudere teef hebben we voor het ogenblik de puppies bij ons gelaten. We hebben twee teefjes van 5 maanden oud, die er voor het ogenblik erg veelbelovend uit zien, en al bij al hebben we genoeg aan vier honden. Wanneer het gaat over teefjes van bij jullie, op professioneel gebied is er hier geen probleem, maar de buitenkant is helemaal niet gelukt. De ene bevindt zich op 5 kilometer van ons en de andere nabij Praag. Ik groet jullie allen van harte en wanneer het kan kom ik eens langs.
daver is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-07-07, 21:28   #3
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Bedankt voor de vertaling. Nu weet ik tenminste wat er in de mail stond.
TSJLeo is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels