![]() |
|
|
#31 |
|
Super Lid
|
Hallo Houtsma! Welkom hier en jullie krijgen vast een topvakantie!
Heb je gezien dat er een heel topic gewijd is aan fietsen in Tsjechië? groeten, Maria |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Legende
|
In Trutnov op het centrale plein is een mooie fietsenzaak waar ze de mooiste racefietsen hebben.
|
|
|
#34 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum houtsma, in het reuzengebergte is genoeg te doen ook voor de kids, ga zeker wandelen naar de bron van de elbe en laat je kinderen uit de bergstroompjes drinken, dat is echt schoon water.
|
|
|
|
#36 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Zoals dit: ruv leruv dleruv Spindleruv Dat werkt ook bij andere woorden zoals: Na návtėvė (na naav-sjtje-vje = op bezoek) vė tėvė návtėvė na návtėvė Gewoon proberen en je zult zien dat het dan heel wat makkelijker wordt.
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
In de loop van komende week vertrekken wij naar Papillon. Wij hebben een zoon van 10 en een dochter van 5. Wij moesten wel terug omdat wij vorig jaar een hempje met een mooie vlinder hebben laten liggen, maar die zal ze nu wel niet meer passen .Jos |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wij komen nog steeds plm. 20- 21 juli.
![]() |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Welkom op deze site. Wij (dat zijn mijn man Dick, ik en twee honden zijn in dezelfde periode Papillon. Hopen je daar te treffen voor een bakkie of een biertje. Groetjes en tot ziens. ![]()
|
|