|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Oke, ik kan dus gewoon naar de T-Mobile shop gaan en daar een Prepaid kaartje aanschaffen en dan vermelden dat ik wil internetten ermee en een Web en Walk cd nodig heb?
Die link daar kom ik niet helemaal uit. Over welk tarief hebben we het? Ineternet+? Iemand die weet hoeveel een Twist simkaart kost en hoeveel kroon tegoed daarop zit zonder allerlei antwoordkaartjes op te sturen? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Het verhaal van Erik is aardig compleet. Hier is onze ervaring:
Wij hebben nu WiFi ontvangst, maar vorig jaar gebruikten we ook een mobiele telefoon om te internetten. Ik had begrepen dat je wel een telefoon met een modemfunctie nodig had. Die hebben we daar bij T-Mobile voordelig kunnen aanschaffen. Daar kwam dan nog een kabeltje (telefoon-labtop) bij omdat de blue-tooth verbinding niet lukte. Bij dat kabeltje zat ook een installatie cd-rom om het internet op te kunnen. Het sim-kaartje kostte 850 CZK, waarvan 50 CZK beltegoed was, voor een maand onbeperkt internetten. Ik heb de labtop gewoon op de toonbank gelegd en het personeel heeft de zaak voor me geïnstalleeerd. Het internetten ging best acceptabel, als je maar niet teveel wou (zoals grote bestanden ontvangen of versturen). Hopelijk is deze info inmiddels niet te erg verouderd. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
En die andere 800 CZK? Waarvoor is dat bedrag dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |||
|
VIP Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eerst moet men de software voor de datakabel installeren, hier zitten meestal ook toepassingen op zoals synchronisatie agenda, berichten, adressen etc. Dus niet alleen voor internet makkelijk. Vervolgens het Web&Walk cdrommie erin, dat stelt helemaal weinig voor. Das een programmatje wat de verbinding maakt, inlogd en dan kan men internetten Aanschaf simkaart. |
|||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Wij gaan komende woensdagnacht naar Tsjechie, eerst Praag, daarna Reuzengebergte. Weet iemand een shop in Tsjechie waar je zoiets kunt kopen. |
|
|
|
|