![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Nieuw op het forum: ik ga studeren in Praag!
Hallo allemaal,
ook ik ben hier nieuw op dit forum, vandaar dit bericht indeze rubriek. Ik vertrek ein van de zomervakantie richting Praag om daar ene half jaar te studeren. Ik hoop dat deze site mij helpt mijn weg te vinden tijdens de voorbereidingen. Groeten Katrien |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Katrien van harte welkom op het forum.
Ik denk zeker dat je hier het een en ander zult vinden. En mocht je na het lezen toch nog met vragen zitten, je kan ze altijd op het forum stellen. Ik wens je in ieder geval veel succes met je studie. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
hoi katrien, veel plezier op het forum, veel succes met je studie, en hopelijk zie je in dat 1/2 jaar ook nog iets van praag.
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Hoi Katrien.
Wat ga je studeren als ik vragen mag? Zelf heb ik ook plannen om in het buitenland te studeren, en Praag is één van de steden waar ik graag een half jaar zou willen wonen. In ieder geval veel succes en houd ons op de hoogte ! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Hoi Katrien, je gaat het mooie Dordt dus tijdelijk verruilen voor het schitterende Praag ? geen slechte keus
![]() Mocht je nog een Tsjechische reisgids /taalgids zoeken geef je maar een gil ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
CZ Moderator
|
Welkom Katrien!
Ook ik ga vanaf komende zomer in Praag studeren, wel voor iets langere tijd dan jij. Ik ben vorige week aangenomen op een school voor Internationale verhoudingen en diplomatie. Ik las in je profiel dat je naar de kunstacademie gaat, toevallig de Hollarova akademie voor kunsten (Hollarka)? En natuurlijk, mocht je vragen hebben over het forum, stel ze gerust ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Katrien, ben je al in Praag? En al met je studie bezig?
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je veel kunt genieten van Praag en Tsjechië. Laat je nog horen hoe het gaat?
|