|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
Veel goedkopere lege DVDs
In Tsjechië zijn de onbespeelde DVD's veel goedkoper dan in NL, ik neem aan door auteursheffingen die hier wel worden geheven en daar niet. Gemiddeld ben je zo'n 8 tot 10 kroon per stuk kwijt; in Nederland eerder zo'n euro (30 kroon dus), als je uitgaat van een spindle van 25 stuks scheelt het je al gauw 18 euro. Handig voor deze jongen die nog vaak genoeg een DVDtje fout brandt...
Winkels zoals Datart, Tesco en Globus hebben altijd een goed assortiment om uit te kiezen. Brand ze! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Goeie tip Bartiku , maar ik bestel ze bij opus voor 24 eurocent dus bijna gelijk aan 10 kroon per stuk en worden thuis bezorgt .
Ja ,ze komen uit duitsland , maar ik heb geen klachten met mijn platinums. En voordat iemand over bezorgkosten begint , boven 120 euro bestellen is gratis bezorgen, dus ik doe het voor heel de kennissenkring . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
wij bestellen ze ook via internet. keurig thuis bezorgd en bedrukbare dvd's voor 25 cent, cd voor 10 cent. dus heeft het dangeen zin om de vouwwagen vol te gooien met dvd's. misschien is het een optie voor jouw om eens te gan zoeken op internet naar deze dingen. we bestellen altijd met een groepje.
groetjes mima |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Maar 50 % van de DVD failt
Dit had ik dus ook bedacht... lekker goedkoop.
De regiocode is geen probleem maar toch failt 1 op de 2 DVDs van Tesco op NL Pc of DVD speler. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. DVD op 1 pc gebrand wordt niet op andere PC gelezen, dat soort dingen. succes |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
OK, via internet zijn deze prijzen ook te halen.
Ik heb bij Datart goede Sony's gekocht. De misbaksels zijn geheel en al mijn schuld; ze doen het wel, maar ik pleeg nog wel eens met Nero een menuutje uit te schakelen en toch meerdere talen er op te gooien, nou, dan gaat de DVD speler liever Engels dan Nederlands praten :traan: |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Niet alle DVD's zijn even goed. Alle waar naar zijn geld. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb tijdens mijn huidige vakantie in tsjechië 3 spindels van 10st Sony DVD+R 16x gekocht bij de Hypernova ... per spindel was ik 100,90 CKr (3,60 euro) kwijt. Deze DVD's gebruik ik normaal thuis ook maar niet voor deze prijs.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Voorlopig geen Emtec voor mij.Iemand ervaring met Emtec of weet iemand hoe onleesbare DVD's weer leesbaar gemaakt kunnen worden? |
|
|
|
|