|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Karlsteyn is een redelijke camping aan het water, groen in overvloed, en het kasteel natuurlijk!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gast
|
Camping Dzban. Ik ben er al een 3 tal keren geweest. Goed restaurant op de camping. 10 minuten lopen door een park naar tramlijn 20. Deze brengt je dag en nacht zonder overstappen in 20 minuten naar de Karelsbrug.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Deze bedoel je denk ik Campertje.
http://www.campdzban.eu/en/index.php
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
ik heb ooit in het dorpje mechenice dat ongeveer 20km van praag ligt een huisje gehuurd.
het heeft een directe busverbinding met een van de praagse metrostations. de camping die er ligt ken ik dus niet persoonlijk, maar de ligging is wel perfect als je praag wil bezoeken http://www.mechenice.cz/camp/index.php |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Als je Praag over dag wil bezoeken is het zeker prima maar als je laatste metro mist ben je verloren.
20km lopen is me te weel, zeker in de nacht. Camping Dzban ligt in Praag zelf en ook aan een mooi meer. Trams gaan hele nacht door Rena |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Gast
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben een aantal keren op Prager Camp gestaan. Vandaar uit ben je in een half uur met de metro in het centrum van Praag. Je kunt het metrostation makkelijk lopend bereiken.
Het is een camping in een boomgaard met zeer vriendelijke beheerders (engels sprekend) en zeer schoon sanitair. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Nou, we hebben een aantal campings welke jullie aanraden bekeken (via site) en we neigen een beetje naar camping Dzban. Vooral omdat je met de tram zo in Praag staat... Als het erg mooi weer wordt trekken we misschien na een paar daagjes nog wel door richting een meer opzoek naar een rustige camping.
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gast
|
Rond de derde week juli zal ik daar ook zeker weer een dag of 3 vier vertoeven.
Dochter gaat een paar dagen mee op de heenweg om Praag te bezoeken en die brengen we na een paar dagen weer naar het vliegveld (op 15 min. rijden). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Denise,
Kijk eens of camping Valek in Chrustinice niets voor jou is voor die paar dagen. Praag ligt op 15 minuten naar de metro en ook de omgeving is best mooi en van alles te zien. Er is bijna altijd plek en mocht dit niet zo zijn, noem dan mijn naam maar. Kijk op www.campvalek.cz/info Veel plezier in Tsjechië Hugo |
|
|
|