![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: steden met veel kledingwinkels
Hallo,
Ik zoek steden waar veel kledingwinkels zijn (en dan bedoel ik niet die vietnamezen die overal langs de weg staan met hun rommel). Was in Budejovic geweest, maar daar vond ik het echt matig. Ik zoek steden in de buurt van het Lipno meer en in de buurt van Brno (misschien dat dit wat is). Cultuur interesseert met niet zoveel, zolang er maar kledingwinkels zijn. Thx |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
uhhh... Amsterdam iets ?
Kijk eens op onze linkpagina bij Winkels en Winkelcentra Ik denk dat je niet echt in een binnenstad moet zijn (misschien Praag of Brno), maar in winkelcentra aan de rand van grote steden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Kimmetje, ik denk dat de eerste reactie van Arno nog de beste was.
Amsterdam. Als je merkkleding of andere modieuse kleding zoekt denk ik heel eerlijk gezegd dat je die misschien wel vind in Tsjechie maar dat die daar niet echt goedkoper zal zijn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Merkkleding is hier (in Praag) net zo duur als in NL. Er zijn wel heel veel kledingwinkels in de stad maar ook in winkelcentra buiten de stad zoals Chodov en Letnany.
A3. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
kleding
ja als je bijv een t-shirt van lacoste wil kopen ben je rond de 13000 kroon kwijt:P ( misschien is het nu wel goedkoper) dat zegt al genoeg dat je niet zulke merkleding moet kopen , als je in praag bent zou ik bij centrum flora kijken chodov of smichov , daar zijn winkels met altijd wel wat leuke kleding er tussen
succes |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
in cesky budejovice heb je het IGY centrum. daar zit onder andere de h en m en new yorker en nog veel meer winkels met modieuze kleding en anders in praag heb je ook van zulke winkelcentrums. maar in deze winkels is het even duur als in nederland.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Het valt me op dat iedereen het over de prijs heeft als er gevraagd wordt naar kledingwinkels... en dat is nou net iets waar Kimmetje het niet over gehad heeft, haar vraag was: waar vind ik veel kledingwinkels en niet waar kan ik goedkoop (merk)kleding kopen....
In de buurt van Lipno heb je eigenlijk alleen C. Budejovice en dan wel het winkelcentrum waar noekie14 het over had (link naar de site van dit winkelcentrum staat volgens mij op de linkpagina). Verder is er een redelijk groot en modern winkelcentrum in Tabor (naam even kwijt), maar da's al snel 2 uur rijden van Lipno af.... In de buurt van Lipno zijn volgens mij niet echt grote winkelcentra met kledingzaken.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Vlak buiten Brno, aan de E65 /D2 naar Bratislava, bij de afslag naar Modrice is een heel groot, modern winkelcentrum (OLYMIA).
Daar is echt van alles te koop. Kijk maar op: http://www.olympia-centrum.cz/english/tenants.htm Er zijn overigens 5 van zulke centra in Tsjechie (Brno, Olomouc, Mlada Boleslav, Plzen en Teplice) |
|
|
|