|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Nieuw Lid
|
hoi elisa
in de dorpstraat is een winkel waar je ook kan internetten alleen staat er maar 1 pc dus je moet misschien wel even wachten wij gaan vrijdagavond om een uur of 10 ook richting pps en nu maar hopen op een boel sneeuw groet rene |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Volwaardig Lid
|
1 wintersportweekje
Per slot van rekening hebben we maar 1 weekje wintersportvakantie en die wil ik dan zo goed mogelijk regelen zodat iedereen het naar de zin heeft en het volgend jaar weer een hele gezellige week wordt.
Daarom is't zonde om te gokken waar je terecht komt en vraag ik de mening van andere forumleden die vaak naar PPS gaan. We zijn er 1 x alleen met ons eigen gezin in PPS geweest. Was heel leuk wintersportplaatsje, maar toen waren onze kids nog veel jonger. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Forum Freak
|
Of de stoeltjeslift bij de Snezka geopend is, kun je hier zien http://www.snezkalanovka.cz/ groen is open, rood is dicht. De lift bestaat uit 2 gedeeltes, het gebeurd nogal eens dat het bovenste deel dicht blijft bij slecht weer.
|
|
|
|
#55 |
|
Volwaardig Lid
|
wellicht staat het op de website? Al kom ook al jaren in Tsjechie en soms lopen de zaken daar net even iets anders dan wij in het georganiseerde Nederland gewend zijn. Maar ja, van te voren je laten informeren is natuurlijk nooit verkeerd.
![]() |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Pivonist
|
En nog even een tip, als de lift open is neem dan wat extra kleding mee want boven is het vaak kouder als beneden. Ik heb menige zomers geklede tourist kortgebroekt en halfnaakt blauw van de kou zien aftaaien!
|
|
|
|
#58 |
|
Forum Freak
|
Bert, Pec is hartstikke leuk om te gaan skiën. Het is voor ons al even geleden (2002 geloof ik) waren wij hier tijdens onze eerste wintersportvakantie in Tsjechië. Wij vonden het zlefs zo leuk dat ik er nu 20 km vandaan woon en er dus nog geregeld kom. Ik ben ooit (2003) even (beroepsmatig) in Pension Amor gewees (maar ook in 70 andere accommodaties, dus hang me er niet aan op) Maar wat ik me herinner is het een klein, intiem pension met een paar kamers, volgens mij was het er best gezellig, maar niet nieuw. Het staat volgens mij ergens boven op een berg, of halverweg, met sneeuw moest je dacht ik met een sneeuwscooter ergens opgehaald worden. Als je op google kijkt vind je best wat info http://www.google.nl/search?sourceid...ec+pod+Snezkou En ook een beoordeling gevonden op zoover http://www.zoover.nl/tsjechie/reuzen...u/amor/pension (Ja volgens mij heb ik dan de goede voor me. Veel plezier alvast.
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
dorp pec pod?
Hallo,
Ben vorig jaar ook in Pec Pod geweest super vakantie gehad! Maar ik mistte het dorp. We zijn regelmatig vanaf de pistes naar beneden gelopen maar het enige wat we zagen was een supermarkt en grill restaurant. Is er ook nog een straatje met meer voorzieniningen zoals barretjes, restaurants, winkel, bakker enz. In SPinderluv Mlyn heb je echt een dorp dat mistte ik in Pec Pod verder wel super skieen hoor!! Wie kan me helpen wil zo alvast boeken maar vindt het wel handig om meer info te hebben. groetjes majo |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
Voorjaarsvakantie
Wij gaan 23 febr. met een groep van 18 personen een week naar PecPodSnezkou.
Wij waren er een paar jaar geleden ook alleen met ons gezin. Was heel gezellig daar. Leuk wintersportplaatsje. De laatste jaren gingen we naar Rokytnice en Harrachov. |
|
|
|