|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Weer terug!
Ook ik zal me (opnieuw) even voorstellen. Ik was al eerder lid, maar heb vorig jaar m'n account laten opheffen. Ik zat een beetje in een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende periode en vond de reacties hier ook niet altijd even vriendelijk. Maar achteraf gezien heb ik wat overdreven gereageerd en ik wilde hier toch weer participeren, dus daar ben ik weer!
![]() Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Tsjechië. De eerste keer was juni 2005 en toen zaten we 3 weken in het Adelaarsgebergte in Dobré, vlakbij Dobruška. Een werkelijk prachtige omgeving. In september 2006 hadden we een huisje gehuurd in Pohorsko, een uitgestorven bergdorpje niet te ver van Sušice en Kašperské Hory. Ook hier hebben we genoten van een schitterende omgeving en het lekkere eten. Over drie weken gaan we naar Branka bij Tachov in West-Bohemen. Vanwege een nieuwe baan en dus niet zo veel vakantiedagen gaan we nu maar 2 weken, maar ik hoop toch weer heerlijk tot rust te komen in een relaxte omgeving met een lekker koud Tsjechisch biertje binnen handbereik. Groeten, Maarten
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Welkom Maarten, goed van je dat je op je beslissing bent terug gekomen,( ik hoop dat er dat meer doen).
Misschien dat je wel wat tips voor me hebt, want dit jaar gaan wij naar Sumava en daar ben jij dus al eens geweest. Je weet de weg hier, dus ik kan alleen maar zeggen veel plezier hier en in Tsjechie.
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Nou welkom terug, en veel lees- en vakantieplezier gewenst
![]()
|
|