![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Autokemp Hajovna Kdyne
Wij zijn nu al drie jaar in het voorjaar naar Tsjechië geweest.
Wij(gezin met drie kleine kinderen) willen dit voorjaar (eerste en tweede week van juni)weer naar Tsjechië gaan. Wij zijn op zoek naar een camping. Wie kan wat vertellen over camping Hájovna. We willen weten over er wat te beleven valt in deze periode; hoe het restaurant is; hoever het van het stadje is; hoe is het voor de kinderen etc etc. mvg Hans Smits |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Camping Hájovna bij Kdyné
wij zijn er in 1994 voor het laatst geweest dus over de camping kan ik weinig vertellen, ze waren toen wel nieuwe toiletgebouwen aan het bouwen.De omgeving is wel mooi en je kan er ook leuk wandelen,ook met de kinderen het is daar heuvelachtig.voor de camping is een natuurzwembad.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Autokemp Hajovna Kdyne
Wie o wie heeft er enige ervaring opgedaan bij autocampingplatz hajovna Kdyne??????
Via de linlk camp.cz gevonden en de gegevens lijken goed de prijs lijkt goed, maar de praktijk ??? via zoeken heb ik gezocht maar kom niets vinden. deze camping staat als erste op mijn lijstje voor 2007 dus ik zou erg geholpen zijn als er mensen zijn die hen ervaringen vertellen. www.camphajovna.cz vr gr Bert Harry Breimer |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Heb je ook reeds deze link gelezen campingreview ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gast
|
Wij zijn op zoek naar een kindvriendelijke camping v.v. speeltuin en peuterbad. Na veel zoeken en speuren op internet EN dit forum, kwam ik terecht op Kdyne. Wie kan ons daar nog wat meer over vertellen?
Op de website zie ik vrijwel een open veld, wij staan graag op een veld zodat ik zicht heb op mijn kinderen, alleen een beetje beschutting/ schaduw van bomen en struiken zouden we erg fijn vinden. Is dit ook te vinden op Kdyne? Of is het helemaal open? De kinderen zijn 2 en 5... |
|