![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Info over Srbsko e.o. (bij Beroun)?
hallo,
ik ben op zoek naar informatie over Sbrsko. ik heb dus op google gezocht, maar de beste sites ( meest informatie ) zijn in het Tsjechisch. Kan iemand mij meer vertellen over Sbrsko? Bedankt! x |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Ahaaa,
Dat is gewoon een adres in Tsjechie, in het plaatsje Srbsko (iets ten zuid-westen van Praag)Naam: Lida Straat: Ullica Hostimska c.p.199 Postcode en plaats: 267 18 SRBSKO. "Okres Beroun" (omgeving Beroun) is een extra toevoeging om aan te geven dat het plaatsje Srbsko bij de stad Beroun wordt bedoeld. Er zijn waarschijnlijk meerdere plaatsjes met dezelfde naam |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Ik heb net in www.mapy.cz gekeken en zag dat het ten zuid-oosten van Beroun ligt
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Hier de website met ook een fotogalerij zodat je een beetje een beeld krijgt obecsrbsko
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de site, Freddy! Tis daar wel heel mooi! Is heel Tsjechië zo mooi?Dat belooft! Hoh,ik verlang al!
Jammer dat ik de teksten niet versta maaar de foto's beloven al veel ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Speciaal voor jou deze nog in de direkte buurt, met Engelse en Duitse pagina's beroun.cz en hradkarlstejn.cz
Veel lees en kijkplezier. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
beroun is een leuke plaats, daar zijn veel supermarkten en er is een plein met veel restaurantjes. verder is het kasteel erg leuk vooral de weg naar boven met zijn winkeltjes en restaurantjes. ga ook naar het dorpje krivoklat daar heb je ook nog een kasteel. en het dorpje roztoky( daar zat ik en het is er niet toeristich maar het is gewoon een leuk tsjechisch dorpje) verder natuurlijk praag, je hebt in de buurt ook nog meer burchten bij een was ik geweest alleen ik heb geen idee hoe die heet, toen ik er was was er een soort feest( een markt met allemaal kraampjes waar je verschillende dingen kon kopen) ik was er al zo'n 4 jaar geleden dus misschien is dat dit jaar wel weer.
een leuke tijd er gewenst. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
sbrsko is een een heel klein plaatsje waar niks te beleven is.een paar hotelletjes waar je heerlijk kunt eten. vanuit sbrsko kun je een moeie wandeling langs de berounka maken naar beroun(pakweg 1 uur).je kunt met de trein vanaf sbrsko naar beroun en praag (leuke rit)je kunt wandelen of per trein of per bus naar karlsteyn.prachtig kasteel.
|
|
|
|