|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Gast
|
Zal ik mijzelf dan ook maar even voorstellen.........
Ik ben OperetteFan (Petra voor ingewijden ). En ja, inderdaad een operette fan. Ik zing zelf ook in operette's. Voornamelijk solistisch. Erg leuk om te doen! Waarom ik op het forum ben? Drie jaar geleden voor het eerst naar Tsjechië op vakantie geweest. Dit jaar gaan we weer, en ik wilde mezelf eens trakteren op voorpret. Want de vakantie toen was erg goed bevallen. Een heerlijk land, waar ik me erg op mijn gemak voelde. Dit jaar hopen we het weer erg fijn te gaan vinden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
welkom op het forum
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hoi Petra welkom op het forum.
En waar gaan jullie deze keer naar toe?
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Welkom op het forum Petra. Als operettefan kan je vast je hart ophalen bij allerlei voorstellingen in Praag, maar verder is er ook nog zo veel te zien in Tsjechië.
|
|
|
#6 |
|
Gast
|
Dank jullie allemaal voor de reacties!
We gaan dit keer naar Oost-Bohemen. In de buurt van Trutnov. Om precies te zijn naar Green Valley Park in Stàrkov. Ik heb al vele positieve reacties gelezen over deze omgeving. Dus we verwachten er wel wat van........ Voor operette-voorstellingen ga ik nu niet op vakantie. We komen dit keer ook niet in Praag. De vorige vakantie zijn we daar wel een dagje geweest. Maar ik wil daar ooit nog eens naar toe zonder onze kinderen. Die worden het sjokken door de stad gauw zat(rijmt )Dit jaar gaan we lekker wandelen en van de natuur genieten. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
|
|
|