|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
TV Nova
Weet iemand waarom de Tsjechische zender NOVA het niet meer doet? Ik heb het vandaag ontdekt en snap er niks van. Ik krijg dan deze melding:
U mag dit programma niet bekijken. Neem contact op met uw klantenservice. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Berusko, moet ik het betalen? Ik heb de Czechlink ongeveer 2 jaar en een kennis van mij heeft Nova paar weken geleden geinstaleerd. Ik dacht ik die nu altijd kan ontvangen? Is de "poplatek"eenmalig of zo?
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
wij hebben ook betaald. is 399Kc of zoiets. eenmalig inderdaad. is ook logisch voor de andere zenders heb je ook eenmalig zo'n 2000Kc moeten betalen. tenminste, wij wel.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
ja, maar jij hebt van die illegale key's enzo...
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Josef, ik heb tsjechisch tv al ca. 2jaar en voor Prima,CT1,CT2 etc. heb ik nooit hoeven te betalen! Ik had alleen iemand in CZ nodig die elke maand tv "poplatek"betaald.
Aan wie en hoe moet ik nu dan betalen zodat ik TV NOVA weer kan ontvangen? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Hey,
ik heb een (misschien stome) vraag ... hoe doen het jullie allemaal dat jullie hier (NL) CZ TV kijken? Ik heb van het ene bericht begrepen dat het via satelit niet kan ... heb ik het nu zo verkeerd gelezen? Eerlijk gezegd heb ik zelf nog niet zo veel over uitgezocht omdat ik het (te) druk heb en het blijft nog even zo ... maar misschien kunnen jullie me alvast een tip geven of gewoon vertellen hoe het werkt ... please Alvast bedankt! ![]() |
|
|
|