|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Camping gezocht rondom Brno
ahoj iedereen,
Wij zijn opzoek naar een camping rondom brno. We gaan namelijk in de zomer weer naar tsjechie. Eerst naar Praag maar daarna omgeving Brno. Dus de vraag is wie er een camping kent rondom Brno. En of er een camping bij is waar veel jeugd is en/of een bar/disco aanwezig is. Bedankt alvast voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten jeremy |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Ik zelf wil ook in de buurt van Brno gaan en heb veel gelezen over de camping Olsovec en Merkur. Zijn grote campings, met wel goede recensies. Weet niet hoe het er echt is, maar we zijn er zelf over aan het nadenken om daar heen te gaan. Deze campins staan bij http://www.eurocampings.net/nl/europ.../zuid-moravie/ Hoop dat je hier iets aan hebt, in elk geval succes met je keuze. Groetjes |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
Deze zijn ook in de buurt van Brno campingradka.cz en campinghana.cz
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
bednkt tot zover voor jullie reactie. Ik heb eens gekeken en zie dat voor camping merkur veel te doen is voor de jeugd. Dus ik denk dat we daar heen zullen gaan. Heeft iemand misschien ervaring met deze camping of een andere camping omgeving brno. Waar iets te doen is voor de jeugd. mvg jeremy |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Hoi Jens, wat zou je ervan vinden om de
zoekfunctie
eens te proberen?
Ik tiepte "merkur" in en dit kwam eruit: http://www.tsjechie.net/board/f20/au...avie-2451.html Probeer hetzelfde maar eens met bijvoorbeeld "camping brno" of een campingnaam of iets anders wat je zelf bedacht hebt. Succes! ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
dank je wel voor jullie reacties. Voor de zoek fuctie ga ik gebruiken. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Dank je wel!!! mvg jens |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Camping vinden via Mapy
Je kunt ook met mapy campings vinden.
Navigeer naar het gebied van je keuze Kies de functie Najdi nejbližší en type de zoekterm "Autokemp" of "Kemp" in Klik op Hledej en er verschijnt een aantal campings in het scherm. Zie hier een printscreen van Brno: brno.JPG |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Obora,
kijk voor mijn ervaring hiermee bij de zoekfunktie. Is een bar bij, of eigenlijk een soort buffet waar je kunt bestellen en op het terras drinken, hing ook altijd wel jeugd rond. Is i.i.g. niet zo'n echte "Hollandse camping". Ruimte zat. Wil je hier meer van weten, dan hoor ik het wel. Groetjes Arieke. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Wij zijn 2 jaar geleden op Merkur geweest. TIP: op het middelste gedeelte gaan staan. Daar is nieuw sanitair, mooie plaatsen. Vooraan is erg dicht op elkaar en achteraan zijn alleen jonge Tsjechen met best wel lawaai! Op de campings verschillende restaurants en muziek. |
|
|
|
|