![]() |
|
|
#81 |
|
Gast
|
markten
Hallo allemaal..Tsjechie wat een land he... ik ga er 16 juni voor de 6de keer heen, maar we gaan nu naar een gebied waar we nog niet zijn geweest, namelijk zuid bohemen.
We zitten in de buurt van Jindrichuv Hradec en Ceske Budejovice. Nou heb ik geprobeerd om er achter te komen wanneer er markt is in die plaatsen... maar jammer genoeg heeft mijn zoekactie weinig opgeleverd. Heeft iemand een idee wanneer er dus markten zijn op deze plekken??? Liefs Lientjeee ![]() |
|
|
|
|
|
#82 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de tip.Dat er geen week markten zijn . Anders worden man en kinderen een beetje moe van het zoeken . Want ik ga daar wel graag naar toe Maar niet getreurd er is genoeg te zien en te doen. doei ![]() |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
De markt in oa Jicin is altijd op zaterdagmorgen en is bij mij dus een gewone weekmarkt. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Moderator
|
Kortom: RoJo's bewering dat er in Tsjechië geen weekmarkten te vinden zijn, is onzin.
Het lijkt me goed om dat even te benadrukken, want aan verkeerde info hebben we niets. ![]() |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Wij hadden tot nu toe nog geen "weekmarkten" gevonden. Zullen deze zomer eens wat beter opletten! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Op woensdag is er een grote weekmarkt in Domazlice zie foto in mijn album.
cees ![]() Laatst aangepast door ceesfijneman; 05-06-07 om 13:17. |
|
|
|