het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 28-05-07, 11:18   #41
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping Lisci Farma

We hebben de afgelopen drie zomers op camping Lisci Farma gestaan, samen met twee zoons (nu 19 en 17). Ze hebben zich daar geweldig vermaakt. Er is heel veel oudere jeugd op de camping waarvan velen ook al jarenlang komen. In Vrchlabi is een disco, op de camping is muziek en een kampvuur en in de buurt is heel veel te doen, van zwemmen tot en met op grote steppen van de skihellingen afgaan.
Bovendien kun je in de omgeving uitstekend fietsen en wandelen en zijn er veel goede restaurants en leuke terrasjes. Alle routes zijn uitgebreid bewegwijzerd. Bovendien kun je goed en goedkoop met de bus naar allerlei bestemmingen komen.
Het sanitair op de camping oogt wat antiek maar verder is het er prima. Tot mijn verbazing wordt er hier wat gemopperd op het personeel, daar hebben we nooit problemen mee gehad. Maar je moet niet vergeten dat je hier te gast bent.
In de stad zijn veel leuke winkels en er zijn genoeg supermarkten. In het centrum is zelfs een hele luxe supermarkt. Kortom, wij vinden dit aan aanrader.
janleijstra is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-05-07, 22:02   #42
Volwaardig Lid

CZ fan's avatar

Jan en Freddy, bedankt!!
CZ fan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-06-07, 19:02   #43
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Op de weg vanuit Vrchlabi naar Janske Lazne kom je vlakvoor Janske Lazne
de kabelbaan naar de Cerna Hora tegen. Daar kun je ook deze steps huren.
Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-06-07, 13:41   #44
Nieuw Lid

Camping Lisci Farma

Ik heb ergens gelezen dat je hier voor alles nog moet bijbetalen. Kan er mij iemand zeggen hoeveel het is voor warm water bij de douches, inkom speeltuin, (zwembad misschien ook?), reserveringskosten voor campingplaats?
Alvast bedankt!
reizigster is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-06-07, 13:51   #45
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Volgens mij moet je op de website http://www.liscifarma.cz/index_nl.htm wel het een en ander kunnen vinden.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-06-07, 19:31   #46
Lid

Nationaliteit:
Hallo, bij het kampeergeld zit alles bij in tenminste vorig jaar
Hejapa
hejapa is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-07-07, 22:00   #47
Nieuw Lid

chermily's avatar

Nationaliteit:
Na twee weken lang allerlei camping websites bekeken te hebben eindelijk de knoop doorgehakt.
Wij (3 volwassenen en twee kindjes van 2 en 4) gaan van 28 juli tot 19 augustus naar Lisci Farma! Als ik alle reacties op dit forum nog eens nalees denk ik dat we er een heel leuke tijd gaan hebben.

Het is voor ons allemaal de eerste keer Tsjechie dus als iemand nog bruikbare tips heeft horen wij die graag
chermily is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-07, 08:25   #48
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Chermily, met de zoekfunctie ("Vrchlabi" intypen) kan je heel wat wetenswaardigheden vinden op het forum. Daar kan je ook eventuele verder vragen kwijt; bewaren we dit topic voor info over de camping, OK? Alvast veel vakantieplezier gewenst!
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-07, 19:35   #49
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping Lisci Farma

Wie kan mij meer vertellen over camping Lisci Farma. Wij hebben de site bekeken en zijn enthousiast en we zijn dan ook zeer benieuwd naar reacties/meningen over deze camping.
ossie43 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-07, 20:25   #50
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Hallo Ossie, als je "Lisci Farma" rechtsboven bij "zoeken" intikt krijg je aan informatie meer Lisci Farma dan je lief is!!

Succes.

Het is natuurlijk wel zo, dat je elke vraag waar je geen antwoord op kan vinden mag stellen hé, er is altijd wel iemand die reageert.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels