![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Even voorstellen, wel zo netjes toch
Hallo,
Een paar dagen geleden dit forum gevonden en, omdat we volgende week zaterdag al gaan, me gelijk ingeschreven om wat ervaringen en leuke bezienswaardigheden te vinden. Wie ben ik? Mijn naam is Jurgen Neelen, 42 jaar en wonend in Amsterdam. Ik woon samen met Swithin, al bijna 16 jaar m'n partner, steun en toeverlaat. Ik werk op de adminstratie van een laboratorium in Leiden. We zijn voor het eerst een jaar of 5 geleden een paar dagen naar Praag geweest (gelogeerd in november in een huis in het Centrum van Praag: !!). Eerst zelf veel rondgelopen en gekeken en op de laatste dag een rondleiding gedaan in een autobusje met een dame die nog lerares was geweest (lekker verstand op nul ons laten rondleiden? Vergeet het maar, ze hield ons flink bij de les door regelmatig te vragen of we gehoord hadden wat ze had gezegd; onder andere over de hoeveelheid diamanten in een (geloof ik) koningsmantel ).Dit jaar dus voor het eerst bijna twee weken naar Pribyslavice (bij Turnov). Spannend, want onze kennis van de Tsjechische taal is nogal summier, om niet te zeggen, niet bestaand. Ik heb van een paar van jullie al leuke tips gekregen, dus die zal ik zeker bekijken en ergens in weken inplannen. Groeten, JurgeN |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hoi Jurgen, welkom op het forum.
Je zal hier zeker wat tips kunnen vinden. Veel plezier met de voorbereiding van de vakantie en voor straks in Tsjechie.
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
hoi jurgen,
welkom op het forum en veel plezier in tsjechie
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Welkom op dit ontzettend fijne forum.
Geniet van je vakantie in Tsjechie en er staan zeker weten genoeg tips op dit forum. En wat de taal betreft je kan met Duits en soms Engels prima uit de voeten overal. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Leuk kennismakingsbericht! Veel plezier, zowel hier als daar!
groeten, Maria |
|
|
|