het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 30-05-07, 18:57   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wintersport in Hodcovice

wij zijn met 25 mensen op wintersport geweest in hodcovice in een gekoppelde boerderij. geweldig, erg gezellig, helaas was er geen sneeuw, maar dat kon de pret niet drukken. mijn vrouw en ik hebben de hele omgeving bekeken. erg mooi en overal kan je geweldig uit eten gaan. voor de prijs hoef je het niet te laten.
we zijn vanuit hodcovice met de trein naar praag geweest. 4 overnachtingen. de reis is een belevenis, zo mooi door de bergen, de bossen en de vlaktes, heel erg mooi. praag is een geweldig mooie stad, zeker een bezoek waard.
van de zomer gaan we met de caravan een trektocht maken in tsjechie, liefst op kleine campings. wie weet er een paar? ik hou me aanbevolen.

ps. van de winter gaan we weer, maar dan in een andere plaats en wel smrzovka, in appartement hollandsko (kerst en oud en nieuw).

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 30-05-07 om 21:35.
Reden: Tekst hier en daar van wat leestekens voorzien. ;)
antoncarel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-07, 20:37   #2
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Welkom aan Anton en veel succes met het zoeken naar campings. Je zult zeker iets vinden via dit forum.

Zijn jullie soms in Hodkovice nad Mohelkou geweest. Hodcovice kan ik nergens vinden.

Laatst aangepast door Pasqual; 31-05-07 om 12:27.
Reden: .
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels